    From: Norbert <n...@M...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Skaner do negatywów dla amatora
    Date: Thu, 27 Jan 2011 01:28:11 +0100

    Witam.
    Prosze o doradzenie.
    Znalazłem około 50 klisz rodzinnych czarno białych i kolorowych z lat
    80-90 + kilkadziesiąt slajdów.
    Część klisz w całości, część pocięta na kawałki.
    Chce kupić skaner by je zeskanować i zachować w formie cyfrowej.
    Miałem plaszczaka hp scanjet 3970 ktorym skanowałem kiedyś klisze ale
    raz że trzeba było ciąć po 3 klatki a dwa bardzo wolno to szło. Na
    domiar złego skaner sprzedałem nie wiedząc że bede miał jeszcze coś do
    skanowania.
    Moje priorytety, cena max około 300zł, im taniej tym lepiej bo skaner po
    zeskanowaniu klisz pojdzie do szafy albo sprzedazy.
    Odbitki jeśli będę robił z tych skanów to raczej max 10x15.
    W komputerze chciałbym je zachować w minimum 1600x1200.
    Zależy mi by skanowanie szło wygodnie i szybko.
    Co powiecie na poniższe propozycje?
    http://allegro.pl/skaner-epson-perfection-v330-photo
    -box-nowy-fv-gw-i1418808768.html
    http://allegro.pl/wyprzedaz-skaner-do-filmow-negatyw