  • 1. Data: 2006-10-21 19:08:21
    Temat: Skąd tunel IPv6 (6bone?)?
    Od: Tomek Jarzynka <t...@Z...tlen.net>

    Hej,

    dokąd w Polsce mogę sobie bezpłatnie zestawić tunel IPv6?
    Znalazłem stronę 6bone.pl, ale z kolei na irc.pl stoi napisane,
    że sieć 6bone przestała działać, o czym na stronie domowej ani słowa...
    Czy ktoś mógłby wyjaśnić mi tę kwestię? :)

    TIA

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

    "Standards are industry's way of codifying obsolescence."

  • 2. Data: 2006-10-21 19:58:05
    Temat: Re: Skąd tunel IPv6 (6bone?)?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> wrote:
> [...]

    > że sieć 6bone przestała działać, o czym na stronie domowej ani słowa...
    > Czy ktoś mógłby wyjaśnić mi tę kwestię? :)

    Pytanie mocno NTG, ale tak, 6bone już nie działa. Projekt wpełnił
    swoje zadanie i nie jest już potrzebny. Co do dostępu do IPv6 to
    od biedy można zainteresować się 6to4.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 3. Data: 2006-10-21 20:27:45
    Od: Tomek Jarzynka <t...@Z...tlen.net>

    Nudna wrotka - Krzysztof Oledzki napisal w
    <ehdu4d$226n$1@sparrow.axelspringer.com.pl>:

    > Hej,
    > Pytanie mocno NTG, ale tak, 6bone już nie działa. Projekt wpełnił
    > swoje zadanie i nie jest już potrzebny. Co do dostępu do IPv6 to
    > od biedy można zainteresować się 6to4.

    Jeśli masz na myśli tunelowanie IPv6 w IPv4 za pomocą interfejsów
    sit0 itp, to korzystam z tego obecnie, ale ruting jest gdzieś do
    Wielkiej Brytanii, co średnio mi odpowiada.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

    "Stany Zjednoczone w żadnym razie nie wspierają się na doktrynie
    chrześcijańskiej. (Jerzy Waszyngton)"

  • 4. Data: 2006-10-22 08:34:10
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Tomek Jarzynka <t...@Z...tlen.net> wrote in

    www.sixxs.net

  • 5. Data: 2006-10-23 18:28:55
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Borg pisze:

    > www.sixxs.net

    Niestety niektórzy admini tegoż są niestabilni emocjonalnie.
    Zdecydowanie nie polecam. Szkoda nerwów.

    --
    http://www.insane.pl -- serwery wirtualne od 29 zł + VAT rocznie

  • 6. Data: 2006-10-23 22:01:14
    Od: Tomek Jarzynka <t...@Z...tlen.net>

    Nudna wrotka - Neas napisal w <4...@n...home.net.pl>:

    > Niestety niektórzy admini tegoż są niestabilni emocjonalnie.
    > Zdecydowanie nie polecam. Szkoda nerwów.

    To już zauważyłem :) Pytanie skąd indziej wziąć tunel, który
    będzie miał I:linie na jakimś serwerze IRCnetu?

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

    "Windows CE Me NT"

  • 7. Data: 2006-10-24 07:21:46
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, Tomek, za post o treści:

    > To już zauważyłem :) Pytanie skąd indziej wziąć tunel, który
    > będzie miał I:linie na jakimś serwerze IRCnetu?

    Od swojego ISP ?

    --
    Tomasz Torcz RIP is irrevelant. Spoofing is futile.
    z...@i...-nie.spam-.pl Your routes will be aggreggated. -- Alex Yuriev

  • 8. Data: 2006-10-24 08:56:45
    Od: Tomek Jarzynka <t...@Z...tlen.net>

    Nudna wrotka - Tomasz Torcz napisal w
    <s...@m...invalid>:

    > Dzięki, Tomek, za post o treści:
    > Od swojego ISP ?

    Dobrze wiesz, ze nie kazdy ISP udostepnia IPv6 :|

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

    "Friends: people who know you well, but like you anyway."

  • 9. Data: 2006-10-29 22:57:35
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Tomek Jarzynka pisze:

    > To już zauważyłem :)

    Przechodzą wszelkie granice. Usunęli mi konto z tunelem zestawionym
    do serwera hostingowego wyłącznie na własne potrzeby bo... endpoint
    IPv4 miał wpis w domenie odwrotnej zawierający nazwę domeny pod którą
    wisi strona z ofertą serwerów wirtualnych/kont shellowych. Są niestety
    zbyt głupi, żeby wyobrazić sobie, że serwery o różnych
    zastosowaniach, a należące do tego samego podmiotu mogą mieć
    podobne wpisy w domenie odwrotnej i sprawdzić, czy ktoś rzeczywiście
    korzysta z IRC via ich tunel, nie mówiąc już o odpisaniu na maila
    czegoś sensownego.

    > Pytanie skąd indziej wziąć tunel, który
    > będzie miał I:linie na jakimś serwerze IRCnetu?

    Spróbuj XS26.

    --
    http://www.insane.pl -- serwery wirtualne od 29 zł + VAT rocznie

  • 10. Data: 2006-10-29 23:27:51
    Od: Jakub Jankowski <s...@s...atn.pl>

    On Sun, 29 Oct 2006 23:57:35 +0100, Neas wrote:

    > Spróbuj XS26.

    Aktualnie dość kłopotliwe jest zarządzanie tunelem(ami).

    --
    I do not approve anything that tampers with natural ignorance.
    Ignorance is like a delicate exotic fruit; touch it and the bloom