    From: Tomek Jarzynka <t...@Z...tlen.net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Skąd tunel IPv6 (6bone?)?
    Date: Sat, 21 Oct 2006 22:27:45 +0200

    Nudna wrotka - Krzysztof Oledzki napisal w
    <ehdu4d$226n$1@sparrow.axelspringer.com.pl>:

    > Hej,
    > Pytanie mocno NTG, ale tak, 6bone już nie działa. Projekt wpełnił
    > swoje zadanie i nie jest już potrzebny. Co do dostępu do IPv6 to
    > od biedy można zainteresować się 6to4.

    Jeśli masz na myśli tunelowanie IPv6 w IPv4 za pomocą interfejsów
    sit0 itp, to korzystam z tego obecnie, ale ruting jest gdzieś do
    Wielkiej Brytanii, co średnio mi odpowiada.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

    "Stany Zjednoczone w żadnym razie nie wspierają się na doktrynie
    chrześcijańskiej. (Jerzy Waszyngton)"