  • 1. Data: 2006-10-20 08:15:14
    Temat: dostęp do internetu
    Od: "dostepdointernetu.com.pl" <i...@d...com.pl>

    Witam szanownych Grupowiczów,

    Jakiś czas temu uruchomilem serwis www.dostepdointernetu.com.pl - celem
    serwisu jest ulatwienie poszukiwania ISP w danej lokalizacji.
    Serwis działa w następujący sposób:
    1. potencjalny klient znajduje strone
    jeśli jest szuka dostawcy internetu
    2. wypełnia i wysyła formularz
    3. zapytanie jest weryfikowane przez admina (to ja :)

  • 2. Data: 2006-10-20 08:21:07
    Temat: Re: dostęp do internetu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dostepdointernetu.com.pl napisał(a):

    > Jakiś czas temu uruchomilem serwis www.dostepdointernetu.com.pl - celem
    > serwisu jest ulatwienie poszukiwania ISP w danej lokalizacji.

    Jakiś czas temu, takiej samej treści posta już widziałem... Matrix się
    zepsuł czy tylko spamujesz?

    j.

  • 3. Data: 2006-10-20 08:23:23
    Od: "dostepdointernetu.com.pl" <i...@d...com.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Jakiś czas temu uruchomiłem serwis www.dostepdointernetu.com.pl - celem
    serwisu jest ustawienie poszukiwania ISP w danej lokalizacji.
    Serwis działa w następujący sposób:
    1. potencjalny klient znajduje stronę
    jeśli jest szuka dostawcy internetu
    2. wypełnia i wysyła formularz
    3. zapytanie jest weryfikowane przez admina (to ja :)

    jeśli treść zapytania nie jest obraźliwa ect.

    4. następnie jest rozsyłana do ISP z danego obszaru (tj. województwa - tak
    działa mechanizm)

    mój problem polega na tym ... że pojawia się coraz więcej zapytań

    Zapraszam więc ISP którzy szukają klientów do rejestracji (bezpłatna) w
    serwisie

    i przedstawieniem swojej oferty bezpośrednio zainteresowanym

    pozdrawiam

    Jacek

    www.dostepdointernetu.com.pl www.stronastartowa.pl w przygotowaniu
    www.bulwar.pl

  • 4. Data: 2006-10-20 08:28:54
    Od: "dostepdointernetu.com.pl" <i...@d...com.pl>

    > Jakiś czas temu, takiej samej treści posta już widziałem... Matrix się
    > zepsuł czy tylko spamujesz?

    przepraszam,

    za dużo mam zapytań w serwisie, a za mało zarejestrowanych ISP
    odpowiadaniem,

    na TP wszyscy psioczą ze monopol, a przecież od tego mamy panią Anie

    tu jeszcze trzeba pomóc klientom dotrzeć do siebie mogli zapoznać się z
    ofertą

    pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2006-10-23 07:59:01
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    widac zle sobie zaplanowales

    ktos sie zglosi z miasta x - bedzie jedyny, a prowadzi uslugi na czesci
    y miasta x, tez bedzie mial problem bo bedzie musial dzialac jako punkt
    informacyjny.

  • 6. Data: 2006-10-25 12:53:56
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <eha11u$cb2$1@opal.icpnet.pl> dostepdointernetu.com.pl napisał(a):

    > 4. następnie jest rozsyłana do ISP z danego obszaru (tj. województwa - tak
    > działa mechanizm)
    ta..
    tylko że czesto to jest informacja "szukam internetu". Bez wskazania
    gdzie, jakiego...

    W efekcie większość takich ogłoszeń można niestety wrzucić do kosza :(

    Chyba że ktoś jest na tyle ambitny by odpowiadać i wychodzić na głupka
    gdy potencjalny klient jest z drugiej strony miasta.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 7. Data: 2006-10-25 19:28:19
    Od: "dostepdointernetu.com.pl" <i...@d...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <u...@p...org>
    napisał w wiadomości news:slrn.pl.ejul1v.o1d.undefine@uc.aramin.one.pl...
> [...]
    > gdzie, jakiego...
    >
    > W efekcie większość takich ogłoszeń można niestety wrzucić do kosza :(

    zgadzam sie ze nie jest to informacja doskonala i nie na wszystkie zapytania
    nalezy reagowac

    > Chyba że ktoś jest na tyle ambitny by odpowiadać

    na tym poleda sprzedaz, by byc ambitnym :)

    > i wychodzić na głupka

    to juz subiektywna ocena i jak mniemam nie podparta zadnym doswiadczeniem
    handlowym
    - zawsze mozna wyslac standardowe info nt. zasiegu swojej sieci + tel.
    kontaktowy, co pewnie zajmuje 15 s

    > gdy potencjalny klient jest z drugiej strony miasta.

    coz, nie wszyscy wysylajacy zgloszenie/zapytanie czytaja i sa tak
    inteligentni co sprzedawca internetu (prosze nie mylic z handlowcem ;-)

    pozdrawiam
    Jacek

  • 8. Data: 2006-10-26 19:19:26
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <ehodsm$5jv$1@opal.icpnet.pl> dostepdointernetu.com.pl napisał(a):

    > zgadzam sie ze nie jest to informacja doskonala i nie na wszystkie zapytania
    > nalezy reagowac
    ja bym powiedział że większość jest mało przydatna... ot - wczoraj czy
    przedwczoraj - ogłoszenie składające się z samego numeru telefonu.

    > to juz subiektywna ocena i jak mniemam nie podparta zadnym doswiadczeniem
    > handlowym
    > - zawsze mozna wyslac standardowe info nt. zasiegu swojej sieci + tel.
    > kontaktowy, co pewnie zajmuje 15 s
    i wtedy taki osobnik będzie po koleji dzwoniń do n firm.. i zamówi
    neostradę ;)

    > coz, nie wszyscy wysylajacy zgloszenie/zapytanie czytaja i sa tak
    > inteligentni co sprzedawca internetu (prosze nie mylic z handlowcem ;-)
    nie muszą być. Wystarczyło by gdyby formularz wymuszał podanie pewnych
    istotnych danych jak np adres i "oczekiwania" (choćby zakres)