eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSkąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów? › Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "doomin13" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów?
    Date: Wed, 28 Sep 2011 13:24:16 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <j5v04r$5cf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j56q70$5ul$1@news.onet.pl>
    <c...@h...googlegroups.com>
    <j56t1d$if8$1@news.onet.pl> <j56u5h$mmk$1@inews.gazeta.pl>
    <j56vsq$tro$1@news.onet.pl> <j571e4$3ra$1@news.onet.pl>
    <4e82e8f9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5utde$pjs$1@inews.gazeta.pl> <j5utjd$7ou$2@news.onet.pl>
    <j5uus5$cd0$16@node2.news.atman.pl> <j5uv3i$20r$1@inews.gazeta.pl>
    <j5uv9q$cd0$18@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-133-198.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1317209051 5519 77.253.133.198 (28 Sep 2011 11:24:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Sep 2011 11:24:11 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <j5uv9q$cd0$18@node2.news.atman.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-User: doomin13.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:646199
    [ ukryj nagłówki ]

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    news:j5uv9q$cd0$18@node2.news.atman.pl...
    > On 2011-09-28, doomin13 <d...@g...com> wrote:
    >>
    >> ciekawe co mu sie dzieje przy redukcji bez miedzygazu ??? jesli juz to
    >> chyba
    >> skrzyni to moze tylko szkodzic, nie?
    >>
    > Przy puszczeniu sprzegla musi wyrownac obroty silnika a takie zrzucenie
    > 3 biegow bez miedzygazu i rozpedzenie silnika z 1krpm do np 5krpm to
    > wiecej niz wyrownanie kosmetycznej roznicy po redukcji z miedzygazem.
    > Nie wspominajac o klach w skrzyni.

    To moze przy redukcji o jeden bieg przed szybkim zakretem, co innego
    hamowanie prawie do zera po prostej przed ostrym. Miedzygaz glownie jest po
    to by oszczedzic skrzynie lub czasem w starszych konstrukcjach by wogole
    umozliwic wrzucenie biegu. Owszem wyrownuje obroty walkow w skrzyni ale tez
    wymaga odpuszczenia czesciowego sprzegla przy jego wykonywaniu a wiec
    dodatkowa prace sprzegla, docisku itd. (z reguly odpuszczenie przy
    przygazowce nie jest konieczne bo sprzeglo ma zawsze poslizg i nie rozlacza
    0-1 szczegolnie mokre) Co jest dla niego lepsze to juz chyba dluzsze badania
    :)

    pozdr,
    doomin13
    smc660
    vtr1000


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: