  • 11. Data: 2010-02-11 21:40:04
    Temat: Re: Skąd się biorą opisy w dekoderze?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:hl1k4b$769$3@news.interia.pl...

    > Rozumiem, że mówisz do siebie, bo jakoś właśnie u ciebie tych liter
    > brak. U mnie są.

    > Autoironia wyszła ci wspaniale.

    > Znów piszesz nie na temat i bez związku. Nie po raz pierwszy. Przykro
    > mi. Myślę, że nie dojdziemy do porozumienia już w żadnej sprawie, więc
    > się jednak pożegnam.

    I nie miałem racji, że bezczelny pyskacz?
    Zasugerowałeś Pawle żeby go z kibelka wyciągnąć - i to był błąd, bo gość do
    normalej dyskusji zdatny nie jest.

  • 12. Data: 2010-02-12 10:23:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.02.2010 22:40, Cavallino pisze:

    > I nie miałem racji, że bezczelny pyskacz?
    > Zasugerowałeś Pawle żeby go z kibelka wyciągnąć - i to był błąd, bo gość
    > do normalej dyskusji zdatny nie jest.

    dzięki.
    zrobie z nim to samo co Ty :-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 13. Data: 2010-02-12 10:26:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Rozumiem, że mówisz do siebie, bo jakoś właśnie u ciebie tych liter
    > brak. U mnie są.

    nie tylko z rozumem (jednak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem),
    wychowaniem, ale i ze wzrokiem masz duże kłopoty.

    > Autoironia wyszła ci wspaniale.

    no, to zdanie mówi samo za siebie ;-)

    > Znów piszesz nie na temat i bez związku. Nie po raz pierwszy. Przykro
    > mi. Myślę, że nie dojdziemy do porozumienia już w żadnej sprawie, więc
    > się jednak pożegnam.

    PLONK

  • 14. Data: 2010-02-15 23:34:23
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    W Polsce udalo mi sie wykryc ze stad sie biora http://www.akpa.pl/

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 15. Data: 2010-02-19 14:41:07
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > jak nie płacisz abonamentu to komu chcesz się pożalić?

    Może chce po prostu poinformować kogoś że PIERDOLI ROBOTĘ
    czy Ty naprawdę masz problemy z głową?
    Chłop zadał proste pytanie, jeżeli nie znasz na nie
    odpowiedzi to na chuj się odzywasz?

    Ma prawo sądzić że opisy EPG nadaje PRODUCENT KANAŁU
    ... podał o jaki kanału chodzi więc dostarczył komplet
    informacji.

    Dla informacji EPG tworzy i nadaje ZAZWYCZAJ właściciel
    platformy TV, a nie producent kanału.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 16. Data: 2010-02-19 14:58:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.02.2010 15:41, Tomy M. pisze:

    > Może chce po prostu poinformować kogoś że PIERDOLI ROBOTĘ

    jak? ma cp to niech do nich napisze, tyle że jakbyś sledził
    watek to wiedziałbyś, że najpierw szukał odpowiedniej tv,
    potem udowadniał wyższość polsatu nad pozostałymi pod względem
    MERYTORYCZNYM i w końcu stwierdził, że chce to oglądać na kompie.

    > czy Ty naprawdę masz problemy z głową?

    ja nie, ale Ty pewnie tak.

    > Ma prawo sądzić że opisy EPG nadaje PRODUCENT KANAŁU
    > ... podał o jaki kanału chodzi więc dostarczył komplet
    > informacji.

    co Ty pierdolisz? odbiera na dekoderze, a info o programie
    z sieci? pisałem - trzeba było kupić karte do kompa i c+,
    jak chce mieć kpl.
    To nie na temat?

    > Dla informacji EPG tworzy i nadaje ZAZWYCZAJ właściciel
    > platformy TV, a nie producent kanału.

    to widze, że masz spore pojęcie o tym.
    działa jedno i drugie

    TY jednaj jesteś jebnięty.
    wszystko czego się chyba dotkniesz to Ci nie pasuje,
    a to hd jest do dupy, a to inne...
    już widze jakim grafikiem jesteś.

    > Chłop zadał proste pytanie, jeżeli nie znasz na nie
    > odpowiedzi to na chuj się odzywasz?

    tak wogóle to spierdalaj
    PLONK

  • 17. Data: 2010-02-19 15:23:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.02.2010 15:41, Tomy M. pisze:
    > Może chce po prostu poinformować kogoś że PIERDOLI ROBOTĘ

    dla Ciebie wszyscy.
    o czym byś nie pisał jest do dupy.
    A mi wydaje się, że masz problem sam ze sobą, ale
    pocieszę Cię - to da się leczyć.

    > Dla informacji EPG tworzy i nadaje ZAZWYCZAJ właściciel
    > platformy TV, a nie producent kanału.

    nie tylko.

    PLONK