  • Date: Fri, 19 Feb 2010 15:58:53 +0100
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Skąd się biorą opisy w dekoderze?

    W dniu 19.02.2010 15:41, Tomy M. pisze:

    > Może chce po prostu poinformować kogoś że PIERDOLI ROBOTĘ

    jak? ma cp to niech do nich napisze, tyle że jakbyś sledził
    watek to wiedziałbyś, że najpierw szukał odpowiedniej tv,
    potem udowadniał wyższość polsatu nad pozostałymi pod względem
    MERYTORYCZNYM i w końcu stwierdził, że chce to oglądać na kompie.

    > czy Ty naprawdę masz problemy z głową?

    ja nie, ale Ty pewnie tak.

    > Ma prawo sądzić że opisy EPG nadaje PRODUCENT KANAŁU
    > ... podał o jaki kanału chodzi więc dostarczył komplet
    > informacji.

    co Ty pierdolisz? odbiera na dekoderze, a info o programie
    z sieci? pisałem - trzeba było kupić karte do kompa i c+,
    jak chce mieć kpl.
    To nie na temat?

    > Dla informacji EPG tworzy i nadaje ZAZWYCZAJ właściciel
    > platformy TV, a nie producent kanału.

    to widze, że masz spore pojęcie o tym.
    działa jedno i drugie

    TY jednaj jesteś jebnięty.
    wszystko czego się chyba dotkniesz to Ci nie pasuje,
    a to hd jest do dupy, a to inne...
    już widze jakim grafikiem jesteś.

    > Chłop zadał proste pytanie, jeżeli nie znasz na nie
    > odpowiedzi to na chuj się odzywasz?

    tak wogóle to spierdalaj
    PLONK

    --