  • 1. Data: 2010-02-10 11:01:33
    Temat: Skąd się biorą opisy w dekoderze?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    skąd dekoder bierze opisy nadawanych rzeczy? Bo na Niklu mam sitcoma
    iCarly opisanego jako melondramat, a na Comedy Central w ogóle się nie
    zgadza to, co leci, z tym, co jest w opisie/rozkładówce.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-02-10 12:49:47
    Temat: Re: Skąd się biorą opisy w dekoderze?
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:
    > skąd dekoder bierze opisy nadawanych rzeczy? Bo na Niklu mam sitcoma

    Pewnie z EPG.

  • 3. Data: 2010-02-10 13:09:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-10 13:49, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Pewnie z EPG.

    Znalazłem takie coś i słowa nie rozumiem.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/EPG
    Dlaczego mam wadliwe opisy? Komu reklamować?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-02-10 14:00:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Znalazłem takie coś i słowa nie rozumiem.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/EPG
    > Dlaczego mam wadliwe opisy? Komu reklamować?

    a komu płacisz?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2010-02-10 16:22:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-10 15:00, pawell32 pisze:

    > a komu płacisz?

    nikomu. Ale może da się reklamować / zgłosić problem. Tylko się
    zastanawiam jakie jest źródło tych danych.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-02-10 16:48:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nikomu.

    A CP masz gratis?

    >Ale może da się reklamować / zgłosić problem. Tylko się
    > zastanawiam jakie jest źródło tych danych.

    A co jest złe, audycje się nie zgadzają, czy ich opisy są nietrafione?

  • 7. Data: 2010-02-11 06:42:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > nikomu. Ale może da się reklamować / zgłosić problem. Tylko się
    > zastanawiam jakie jest źródło tych danych.

    jak nie płacisz abonamentu to komu chcesz się pożalić?

  • 8. Data: 2010-02-11 09:29:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 07:42, pawell32 pisze:
    > jak nie płacisz abonamentu to komu chcesz się pożalić?

    Zbyt trudne rzeczy daję dla ciebie widzę. Wykryłem błąd w opisach i
    pytam, komu go zgłosić. Przerasta?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-02-11 10:03:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Zbyt trudne rzeczy daję dla ciebie widzę. Wykryłem błąd w opisach i
    > pytam, komu go zgłosić. Przerasta?

    po pierwsze ostrzeżenie, jak się do kogoś zwracasz to używasz
    dużych liter.
    nie chodziłeś do szkoły czy Ciebie to przerasta?
    ja dobrze rozumiem w przeciwieństwie to Ciebie.
    kilka dni temu pytałeś o ww telewizje i dostałeś kilka odpowiedzi.
    trzeba było kupić skystar2 i c+ i wszystko byłoby tak jak oczekujesz

  • 10. Data: 2010-02-11 19:28:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 11:03, pawell32 pisze:

    > po pierwsze ostrzeżenie, jak się do kogoś zwracasz to używasz
    > dużych liter.

    Rozumiem, że mówisz do siebie, bo jakoś właśnie u ciebie tych liter
    brak. U mnie są.

    > nie chodziłeś do szkoły czy Ciebie to przerasta?

    Autoironia wyszła ci wspaniale.

    > kilka dni temu pytałeś o ww telewizje i dostałeś kilka odpowiedzi.
    > trzeba było kupić skystar2 i c+ i wszystko byłoby tak jak oczekujesz

    Znów piszesz nie na temat i bez związku. Nie po raz pierwszy. Przykro
    mi. Myślę, że nie dojdziemy do porozumienia już w żadnej sprawie, więc
    się jednak pożegnam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek