  • 1. Data: 2012-04-01 11:04:16
    Temat: Skąd najtaniej iPhone'a?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Który operator w zamian za przeniesienie do nich numeru (z Plusa) i zawarcie
    umowy abonamentowej - zaoferuje mi obcnie nowego iPhone'a najtaniej? (i za
    ile?).

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2012-04-04 07:07:51
    Temat: Re: Skąd najtaniej iPhone'a?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Latet" <l...@l...pl> wrote in message
    > Który operator w zamian za przeniesienie do nich numeru (z Plusa) i
    > zawarcie umowy abonamentowej - zaoferuje mi obcnie nowego iPhone'a
> [...]

    Najtaniej to chyba w Turcji kupisz:
    http://www.youtube.com/watch?v=63u6b-eHYzU

  • 3. Data: 2012-04-05 00:41:18
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    > "Latet" <l...@l...pl> wrote in message

    > Najtaniej to chyba w Turcji kupisz:
    > http://www.youtube.com/watch?v=63u6b-eHYzU

    Tylko musi dokupić nową baterię, bo w tym modelu baterie mają permanentne
    uszkodzenie ... :)