  • 1. Data: 2012-04-01 18:19:40
    Temat: Jakieś nowe telefony w Play
    Od: " " <d...@g...pl>

    Ma któs jakiś przeciek czy w najbliższym czasie będą jakieś nowe telefony w
    Play.
    Skończyła mi się w marcu umowa i jeszcze nie przedłużyłem.

    Może jakaś inna sięc proponuje podobne warunki cena/ilość minut

    W Play mam za około 95 PLN brutto - 700 min do wszystkich + nielimitowane na
    Play i stacjonarne

  • 2. Data: 2012-04-01 19:36:50
    Temat: Re: Jakieś nowe telefony w Play
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    Dnia Sun, 01 Apr 2012 16:19:40 +0000, napisał(a):

> [...]
    >
    > Może jakaś inna sięc proponuje podobne warunki cena/ilość minut
    >
    > W Play mam za około 95 PLN brutto - 700 min do wszystkich +

    Play chyba na telefonach chce zarobić z 50% względem cen sklepowych :)

    Zobacz na promocje dla przedłużających abonament bez telefonu, policz,
    zamów, a telefon kup sobie niebrandowany - jaki nie weźmiesz i tak
    będziesz miał dużo taniej :)

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 3. Data: 2012-04-01 19:58:00
    Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dylon <d...@u...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zobacz na promocje dla przedłużających abonament bez telefonu, policz,
    > zamĂłw, a telefon kup sobie niebrandowany - jaki nie weĹşmiesz i tak

    Mozesz dać jakiś przykład?? Bo albo Cię źle zrozumiełem albo coś źle liczę.
    Np Samsung Galaxy S II kosztuję w tej taryfie o którek piszę jakieś 1030 PLN
    (z głowy) a na wolnym rynku jakieś >1600

    BB 9780 w taryfie < 500 a na wolnym rynku >1000

    Więc coś chyba źle liczę.
    Podaj proszę przykład lub jakieś tańsze źródło telefonów

  • 4. Data: 2012-04-01 20:59:06
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Mozesz dać jakiś przykład?? Bo albo Cię źle zrozumiełem albo coś źle liczę.
    mniej więcej połowa Twojego abo to koszt telefonu. Możesz się potargować
    o upust 50% na abo - w wersji tylko sim. Dla uproszczenia 42.5zł*2lata
    to jakiś 1000zł. jaki telefon warty 1000zł dostaniesz w twoim abo za
    1zł? taka motka defy, albo desierez już jako nowe na fakture kosztują
    mniej niż 1000zł....

    Sam policz co Ci się bardziej opłaca.

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-04-01 21:06:01
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    Dnia Sun, 01 Apr 2012 17:58:00 +0000, napisał(a):

> [...]
    >
    > BB 9780 w taryfie < 500 a na wolnym rynku >1000
    >
    > Więc coś chyba źle liczę.
    > Podaj proszę przykład lub jakieś tańsze źródło telefonów

    Replay all inclusive max (skoro podałeś jako przykład galaxy s2):

    taryfa 49zł * 24mc-e = 1176zł
    taryfa "Twoja" 95zł * 24mc-e = 2280zł

    czyli zaoszczędzasz ~1100zł.

    s2 kosztuje ~1600zł czyli w porównaniu do play masz 200zł taniej i co
    ważniejsze umowę na 12mc-y a nie 24 (czyli za rok będziesz mógł wybrać
    jeszcze lepszą taryfę).

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2012-04-01 21:31:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > mniej więcej połowa Twojego abo to koszt telefonu.

    Skąd taka informacja? Zresztą bardzo żenująca dla prepaidziarzy, bo wynika z
    niej, że koszt minuty w takim abonamencie wynosi ~ 6 groszy, nie licząc
    nielimitowanych do PiS,

    > jaki telefon warty 1000zł dostaniesz w twoim abo za 1zł?

    W All Inclusive Max 95:
    LG Swift Black P970
    SE Xperia Arc
    SE Xperia Play
    LG Swift 7
    HTC HD 7
    Samsung Galaxy Tab
    dalej mi się nie chce szukać.
    Oprócz tego dostanie nie 700 a 850 minut (czyli wg Twojego wyliczenia koszt
    minuty spadnie do 5 gr/min. do wszystkich bez gwiazdek), Stanu Darmowego i 1
    GB danych nie licząc.

    > taka motka defy, albo desierez już jako nowe na fakture kosztują mniej niż
    > 1000zł....

    Mhm... chciałeś napisać "jak nowe", w dodatku z blokadą na wiadomą sieć.

    > Sam policz co Ci się bardziej opłaca.

    No właśnie, sam policz. ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2012-04-01 21:42:58
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 1 Apr 2012 21:31:56 +0200, JoteR napisał(a):

    > W All Inclusive Max 95:
    > LG Swift Black P970
    > SE Xperia Arc
    > SE Xperia Play
    > LG Swift 7
    > HTC HD 7
    > Samsung Galaxy Tab

    A teraz przypatrz się topicowi. DOKŁADNIE.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 8. Data: 2012-04-01 22:12:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > A teraz przypatrz się topicowi. DOKŁADNIE.

    A co ma pająk topik do konkretnej odpowiedzi na konkretne pytanie?

  • 9. Data: 2012-04-01 22:15:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Waldek Godel" napisał:

    > A teraz przypatrz się topicowi. DOKŁADNIE.

    No widzę. Nowe.
    A teraz przypatrz się pytaniu, bezpośrednio poprzedzającemu powyższą
    litanię. Dokładnie.

    JoteR

  • 10. Data: 2012-04-01 22:30:04
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 1 Apr 2012 22:15:56 +0200, JoteR napisał(a):

    > No widzę. Nowe.
    > A teraz przypatrz się pytaniu, bezpośrednio poprzedzającemu powyższą
    > litanię. Dokładnie.

    Ale na tej liście są same stare telefony z wyprzedaży magazynowych.
    Niektóre jest już wręcz ciężko kupić poza Bolandą. Niektóre z nich mają
    następców, które są już na wyprzedażach, bo już mają swoich następców.
    Nie wspominając, że mało który z nich jest warty 1000 zł

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz