  • 1. Data: 2011-06-17 18:41:01
    Temat: [Plus] Powtarzające się esemesy
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Witam
    Mam telefon abonamentowy w Plusie i kilka razy w ciągu ostatnich
    miesięcy zdarza mi się "zawieszenie" esemesa przychodzącego.
    Polega to na tym, że ten sam sms od jednego nadawcy potrafi przyjść po
    kilkanaście razy. Osoby wysyłające (różne, raczej w różnych sieciach)
    twierdzą, że wysyłały raz i nie mam powodu im nie wierzyć.
    Spotkał się ktoś z takim problemem?

    jarek d.

  • 2. Data: 2011-06-17 19:15:36
    Temat: Re: [Plus] Powtarzające się esemesy
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-06-17 20:41, jarek d. wrote:
> [...]
    > kilkanaście razy. Osoby wysyłające (różne, raczej w różnych sieciach)
    > twierdzą, że wysyłały raz i nie mam powodu im nie wierzyć.

    masz pewnie jaks telefon symbianowy/androidowy i mu sie cos zwiesilo.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2011-06-17 19:36:57
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    darnok wrote:

    > masz pewnie jaks telefon symbianowy/androidowy i mu sie cos zwiesilo.

    SAMSUNG GT-S5230G

    jarek d.