  • 1. Data: 2011-06-17 10:22:53
    Temat: banalne pytanie - 29 groszy za całą rozmowę w simplusie
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Promocja "29 groszy za całą rozmowę w sieci Plus" w Simplusie.

    Czy ja dobrze rozumiem, że jeżeli połączenie będzie trwało 1 sek. to
    zapłacę 29 groszy? To wynika z regulaminu promocji. Ale wolę zapytać
    praktyków.

  • 2. Data: 2011-06-17 10:24:13
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-17 12:22, Poldek pisze:
    > Czy ja dobrze rozumiem, że jeżeli połączenie będzie trwało 1 sek. to
    > zapłacę 29 groszy?

    tak

  • 3. Data: 2011-06-17 10:50:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości
> [...]
    >Czy ja dobrze rozumiem, że jeżeli połączenie będzie trwało 1 sek. to
    >zapłacę 29 groszy? To wynika z regulaminu promocji. Ale wolę zapytać

    Nawet jesli praktycy mowia inaczej, to w pewnym momencie sie moze
    zmienic , a regulamin nadal obowiazuje.

    Cos za cos :-)

    Praktycy mogliby za to powiedziec jak czesto zrywa dlugie rozmowy :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-06-17 20:53:04
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Nawet jesli praktycy mowia inaczej, to w pewnym momencie sie moze
    > zmienic , a regulamin nadal obowiazuje.
    >
    > Cos za cos :-)
    >
    > Praktycy mogliby za to powiedziec jak czesto zrywa dlugie rozmowy :-)

    I tu ciekawostka. Podczas poprzedniej promocji, nigdy mi nie zrywalo rozmow w
    przypadku zarejestrowanego prepaida. Gdy korzystalem z niezarejestrowanego, po ilus
    minutach zrywalo polaczenie praktycznie zawsze.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 5. Data: 2011-06-19 12:55:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "VomitroN" <v...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > rozmow w przypadku zarejestrowanego prepaida. Gdy korzystalem
    > z niezarejestrowanego, po ilus minutach zrywalo polaczenie praktycznie

    Czy w obu przypadkach korzystałeś z telefonu w tym samym rejonie
    miasta, w podobny sposób?

  • 6. Data: 2011-06-19 19:43:23
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > "VomitroN" <v...@i...pl> wrote in message

    > Czy w obu przypadkach korzystałeś z telefonu w tym samym rejonie
    > miasta, w podobny sposób?

    ...nawet w tym samym domu.

  • 7. Data: 2011-06-20 10:51:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    VomitroN <v...@i...pl> wrote:

    > ...nawet w tym samym domu.

    Moze to wina aparatu, ten sam telefon czy inny?

    a.