  • 41. Data: 2010-12-09 17:58:04
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > porządny wypasiony koks ma lekko licząc 120

    Czym go trzeba paść i czy trzeba na spacery wyprowadzać?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 42. Data: 2010-12-09 18:10:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 16:58:04 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Czym go trzeba paść i czy trzeba na spacery wyprowadzać?

    sterydy, odżywki, dopalacze, piwo, wóda, koka....
    Na spacer to on cię wyprowadzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 43. Data: 2010-12-09 18:35:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-09 16:32, Nex@pl pisze:
    > Nie wiem, ja po prostu mam dwa MB tylnionapędowe (w123 200E i w201 250D)
    > i nie mam problemów z ruszaniem... dziwne to, może jednak mam lepsze te
    > zimówki :) Tylnym napędem trzeba umieć jeździć, zanim się do nich
    > przesiadłem to też nagle wielki lament bo nie rusza tylko się ślizga.

    Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega ta tajemna
    umiejętność odkopywania się RWD w miejscu gdzie FWD wyjeżdża bez
    zająknięcia?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 44. Data: 2010-12-09 18:45:21
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega ta tajemna
    > umiejętność odkopywania się RWD w miejscu gdzie FWD wyjeżdża bez
    > zająknięcia?

    cierpliwości, drogi Watsonie, cierpliwości...
    Do wiosny już tylko 3,5 miesiąca :)

    Jacek

  • 45. Data: 2010-12-09 18:57:54
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-09 18:10, Waldek Godel pisze:

    > sterydy, odżywki, dopalacze, piwo, wóda, koka....
    > Na spacer to on cię wyprowadzi.
    Ja widuje na osiedlu takich trzech wybitnych dresopodobnych, co sie
    spotykaja na spacerach ze swoimi pitbulami i amstafem prowadzonymi na
    rozciaganych smyczach - brrrr strach sie bac :-(
    Czasem stoja na parkingu kolo swoich autek, o dziwo nie sa to wcale auta
    BMW tylko stary mesiek, jakis przechodzony i poobijany ford explorer
    (czy jak to sie tam pisze) i tico tego w miare normalnego z wygladu :-) ;P
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 46. Data: 2010-12-09 19:25:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    >
    > Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega ta tajemna
    > umiejętność odkopywania się RWD w miejscu gdzie FWD wyjeżdża bez

    W tym wątku nie ma sensu w ogole sie wypowiadać, bo on sie niczym nie rózni
    od komentarzy na onecie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 47. Data: 2010-12-09 19:26:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

  • 48. Data: 2010-12-09 19:28:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-09 18:45, Jacek pisze:

    > cierpliwości, drogi Watsonie, cierpliwości...
    > Do wiosny już tylko 3,5 miesiąca :)

    No ale czy ktoś może wreszcie podzielić się tą wiedzą tajemną? Jakaś
    technika, cokolwiek? Bo napisać że nie umiesz jeździć to nie wszystko.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 49. Data: 2010-12-09 19:34:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > W tym wątku nie ma sensu w ogole sie wypowiadać, bo on sie niczym nie
    > rózni od komentarzy na onecie.

    To mniej wiecej tak wygląda. Co wątek pojawiają się specjaliści od RWD
    ze swoją straszliwą tajemnicą okiełznania, ale jeszcze żaden nie napisał
    konkretnie, co zrobić jak utknę jakąś E39 530d z automatem. Mam coś
    wcisnąć, przekręcić, pomasować hamulec czy co?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 50. Data: 2010-12-09 19:44:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > konkretnie, co zrobić jak utknę jakąś E39 530d z automatem. Mam coś
    > wcisnąć, przekręcić, pomasować hamulec czy co?

    W swoim życiu mialem kilka RWD, mialem FWD i AWD też.
    Wiem z doświadczenia, ze ludzie tu mają jakies nadprzyrodzone zdolności,
    albo nigdy RWD nie jechali.
    Szkoda palców na te wątki, bo jak tylko coś napiszesz, to zaraz sie znajdzie
    jakiś mądrala, ktory będzie Ci udowadniał, ze nie umiesz jeździć.
    Chciałbym takiego na drodze kiedys spotkać.

    ps. moze jakiś spot w Poznaniu?!

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl