  • 21. Data: 2016-07-08 16:30:48
    Temat: Re: Silnik 1f a 3f
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2016-07-08 o 15:06, J.F. pisze:
    >No właśnie mam już trzy te tańsze.
    >Musiałbym kupić to droższe, aby mieć porównanie. :-)

    A maja jakies wady ?
    Bo jesli spelniaja zadanie ... to nie warto przeplacac :-)

    Moze po prostu wyprzedaz/konkurencja/stare zapasy
    https://www.sinjoe.com/index.php?route=product/categ
    ory&path=87_61_82

    Niektore obnizki sa ciekawe.
    Z $458 na 125, to niezle g* musi byc :-)

    GDZ-80
    https://www.sinjoe.com/index.php?route=product/produ
    ct&path=87_61_82&product_id=173
    tu doplata za 380V tylko $30.

    GDZ-85
    https://www.sinjoe.com/index.php?route=product/produ
    ct&path=87_61_82&product_id=175
    a tu oba napiecia w tej samej cenie.
    Albo znow - sami nie wiedza, co sprzedaja, bo srednica 80mm ...

    J.

  • 22. Data: 2016-07-08 18:22:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-08 o 16:30, J.F. pisze:

    > A maja jakies wady ?
    > Bo jesli spelniaja zadanie ... to nie warto przeplacac :-)

    Są ok. Pierwsze sam spaliłem eksperymentując (ucząc się) z falownikiem.
    Drugie padły łożyska. Ale też się przyczyniłem bo pracowało jakiś czas
    bez chłodzenia.
    Trzecie to już nie moja wina. Działa, ale ma bicie, tak na oko 0,1 mm.
    Wymienił bym w tym drugim łożyska, ale 7005 nieosiągalne polskie (czyli
    tanie), są zagraniczne, ale komplet 1200 zł.

> [...]
    ct&path=87_61_82&product_id=175

    > a tu oba napiecia w tej samej cenie.
    > Albo znow - sami nie wiedza, co sprzedaja, bo srednica 80mm ...

    Kupiłbym, tylko gdzie kupować w Chinach? Alibaba?

    Robert

  • 23. Data: 2016-07-08 20:23:46
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-07-08 o 00:54, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Ja nie widzę postów janusz_k, więc odpisuję tutaj.
    >
    > Kabel antenowy pracuje na częstotliwościach 100+ MHz. Przy tych
    > częstotliwościach prąd płynie tylko po powierzchni, niemal w ogóle nie
    > wnika wgłąb, dlatego pomiedziowanie czy posrebrzenie wystarcza za
    > przewodnik.
    >
    > Natomiast miedź jak wiemy jest miękka i gdyby kabel był z czystej
    > miedzi, to łatwo byłoby go uszkodzić przez zbyt mocne zgięcie lub
    > przydepnięcie. Więc to jest jak najbardziej prawidłowo,
    Wyobraz sobie że za tej przebrzydłej komuny (której notabene nigdy nie
    było) kable były miedziane i taki też był oplot.

    > że kabel jest ze
    > stali oblanej miedzią.

    Który koroduje pod tą miedzią, taki mamy postęp.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 24. Data: 2016-07-08 20:27:22
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-07-08 o 13:42, yabba pisze:
    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bez problemu można kupić koncentryk 75 om z czystą miedzią w środku.

    Ale mówimy o wyrobach made in PRC, a tam księgowy ostro trzyma kasę,
    nadal do końca nie wiadomo czym różnią się silniki, może nawinięcie
    wiekszej liczby zwojów powoduje że żłobki muszą być większe a co za tym
    idzie także stojan i dlatego jest cięższy i droższy od swojego kuzyna na
    220V?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 25. Data: 2016-07-08 21:21:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-08 o 20:27, janusz_k pisze:

> [...]
    > wiekszej liczby zwojów powoduje że żłobki muszą być większe a co za tym
    > idzie także stojan i dlatego jest cięższy i droższy od swojego kuzyna na

    Jest dłuższy, czyli drut nie mieścił się w żłobkach, zmniejszyli może
    ilość zwojów a wydłużyli stojan.

    Jedno z moich elektrowrzecion, (wszystkie są 2,2 kW na 220 V 3f 6A) ma
    prąd podany 6,5 A.
    Możliwe, że podnieśli prąd dlatego, że to z prądem 6,5 A ma średnicę
    wirnika o kilka mm mniejszą od pozostałych.

    Robert

  • 26. Data: 2016-07-10 00:04:58
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ct&path=87_61_82&product_id=173

    ct&path=87_61_82&product_id=175

    > Kupiłbym, tylko gdzie kupować w Chinach? Alibaba?

    A tak w ogole, to po co Ci te wrzeciona?

  • 27. Data: 2016-07-10 02:03:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-10 o 00:04, Magnus Elephantus pisze:

    > A tak w ogole, to po co Ci te wrzeciona?
    Do CNC.

    Robert

  • 28. Data: 2016-07-10 21:10:17
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    > Do CNC.

    i co konkretnego robisz, czy tylko tak do CNC?

  • 29. Data: 2016-07-10 21:54:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-10 o 21:10, Magnus Elephantus pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i co konkretnego robisz, czy tylko tak do CNC?
    >
    |Frezuję w drewnie i drewnopochodnych. Jak to stolarz. :-)

    Robert

  • 30. Data: 2016-07-12 19:38:09
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

> [...]

    No, to masz zajebiste narzedzia...