eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleShadow 1100Shadow 1100
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: <MW>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Shadow 1100
    Date: Mon, 10 Sep 2012 12:33:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Lines: 25
    Message-ID: <504dc1e8$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.13.105.153
    X-Trace: 1347273192 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1222 83.13.105.153:59805
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:658916
    [ ukryj nagłówki ]

    No i kupiłem!

    Teraz kilka pytań natury technicznej do doświadczonych w tego typu
    armaturze - tylko się nie śmiejcie ;-)

    - hamowanie w cruiserze - tylko mi się wydaje, czy tak jest w
    rzeczywistości, że żeby to bydlę zatrzymać, trzeba mocno depnąć tyłem (ma
    tam bęben, tarcza tylko z przodu)? A w każdym razie mocniej "zaakcentować"
    tył, niż w lżejszym motorze? Nie chciałbym wpaść w poślizg tyłem i będę
    stopniowo uczył się dozowania, ale czy kierunek mam dobry?

    - jeździłem z prędkościami podwórkowymi i parkingowymi i żeby skręcić w
    lewo, skręcałem w lewo kierownicę, co przy małych prędkościach nie dziwi.
    Nie jechałem chyba szybciej niż 35- 40 km/h i tak samo, skręcałem jak na
    parkingu - ale kiedy użyć przeciwskrętu - jest jakis próg graniczny
    prędkości, kiedy to naturalnie wyjdzie? Jeździłem podszyty stachem i
    niepewnością, może jak się bardziej oswoję to nie będę tak cipowato
    podchodził do tematu - ale czy moja obserwacja jest trafna, że przeciwskręt
    wchodzi w gre przy większych prędkościach niż na "zwykłym motorze" ? I od
    czego to zależy - od wagi czy geometrii?

    Kolejne pytania pewnie wkrótce ;-)
    --
    MW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: