eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleShadow 1100Shadow 1100
  • Data: 2012-09-10 12:33:35
    Temat: Shadow 1100
    Od: <MW> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    No i kupiłem!

    Teraz kilka pytań natury technicznej do doświadczonych w tego typu
    armaturze - tylko się nie śmiejcie ;-)

    - hamowanie w cruiserze - tylko mi się wydaje, czy tak jest w
    rzeczywistości, że żeby to bydlę zatrzymać, trzeba mocno depnąć tyłem (ma
    tam bęben, tarcza tylko z przodu)? A w każdym razie mocniej "zaakcentować"
    tył, niż w lżejszym motorze? Nie chciałbym wpaść w poślizg tyłem i będę
    stopniowo uczył się dozowania, ale czy kierunek mam dobry?

    - jeździłem z prędkościami podwórkowymi i parkingowymi i żeby skręcić w
    lewo, skręcałem w lewo kierownicę, co przy małych prędkościach nie dziwi.
    Nie jechałem chyba szybciej niż 35- 40 km/h i tak samo, skręcałem jak na
    parkingu - ale kiedy użyć przeciwskrętu - jest jakis próg graniczny
    prędkości, kiedy to naturalnie wyjdzie? Jeździłem podszyty stachem i
    niepewnością, może jak się bardziej oswoję to nie będę tak cipowato
    podchodził do tematu - ale czy moja obserwacja jest trafna, że przeciwskręt
    wchodzi w gre przy większych prędkościach niż na "zwykłym motorze" ? I od
    czego to zależy - od wagi czy geometrii?

    Kolejne pytania pewnie wkrótce ;-)
    --
    MW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: