eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleShadow 1100Re: Shadow 1100
  • Data: 2012-09-10 12:45:00
    Temat: Re: Shadow 1100
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-09-10 12:33, MW pisze:

    > - jeździłem z prędkościami podwórkowymi i parkingowymi i żeby skręcić w
    > lewo, skręcałem w lewo kierownicę, co przy małych prędkościach nie
    > dziwi. Nie jechałem chyba szybciej niż 35- 40 km/h i tak samo, skręcałem
    > jak na parkingu - ale kiedy użyć przeciwskrętu - jest jakis próg
    > graniczny prędkości, kiedy to naturalnie wyjdzie? Jeździłem podszyty
    > stachem i niepewnością, może jak się bardziej oswoję to nie będę tak
    > cipowato podchodził do tematu - ale czy moja obserwacja jest trafna, że
    > przeciwskręt wchodzi w gre przy większych prędkościach niż na "zwykłym
    > motorze" ? I od czego to zależy - od wagi czy geometrii?

    Zalezy od wszystkiego ;) Kiedy, gdzie, jak, z jaka predkoscia wchodzisz
    w zakret, jak ten zakret jest wyprofilowany.

    Ogolnie mozna przyjac, ze zaczynasz przeciwskrecac jak sila odsrodkowa
    Cie zaczyna wypychac z zakretu "na zewnatrz". Wtedy przeciwskret i
    sciaga Cie do "srodka".

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: