  • 21. Data: 2010-03-21 23:29:12
    Temat: Re: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemysław Bernat wrote:

    > I tak właśnie najczęściej wygląda. Na stu mijanych motocyklistów
    > dziewięćdziesięciu ośmiu jedzie normalnie, ale ludzie zapamiętują tego
    > jednego, czy dwóch zjebów.

    Tak, tak, chyba w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-03-21 23:46:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    glang pisze:

    > myślę, ba!! wręcz widzę po odpowiedziach innych użytkowników że
    > inteligentym ludziom link wystarczy do rzeczowej i całkiem kulturalnej
    > dyskusji

    Masz tu swoja dyskusje rzeczowa:

    AP, znany na pms, motocyklista, choc nikt go na moto od lat nie widzial,
    na liscie moto pare osob go do dzis serdecznie nie znosi (za pewien
    watek podobny do obecnego).

    > Ależ skąd. To dowód, że na motocykle nie potrzeba prawa jazdy,
    > selekcja
    > naturalna wystarcza.

    A to jakis nowy powtarza co wyczytal w Fakcie:

    Ja wybieram sobie znajomosci.

    KJ

  • 23. Data: 2010-03-22 02:43:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > IMO zamiast kar prewencyjnych powinny być kary skutkowe - czyli jak bez
    > uprawnień zrobiłeś kuku komus, to masz przerąbane.

    I jaka niby w tym logika? Zresztą teraz niestety trochę tak już jest.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-22 07:17:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Mar 2010 22:16:29 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >IMO zamiast kar prewencyjnych powinny być kary skutkowe - czyli jak bez
    >uprawnień zrobiłeś kuku komus, to masz przerąbane.

    Przeciez tak jest - bez PJ to cie i sad zle potraktuje, i
    ubiezpieczenie.

    Tylko ze nie o to chodzi zeby wypadkow bylo wiecej, a w kazdym dwie
    ofiary - srogo ukarany sprawca tez. Lepsza prewencja.

    J.

  • 25. Data: 2010-03-22 07:48:07
    Od: "KB" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    A moze by tak podac o wiele wiel wiecej linków do opisu wypadków kierowców
    samochodów ???
    Jak myślisz ile w weekend było wypadków motocykli a ile samochodów ??

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    SUZUKI GSR 600 :D

  • 26. Data: 2010-03-22 08:15:56
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Wszystko co masz do powiedzenia na temat to podac link do smiertelnego
    > wypadku no i jeszcze tylko dodac glupawa zachete do dyskusji.
    > A skoro jak zwykle jest pyskowka to najwyrazniej takiej tez oczekujesz,
    > nawet juz sie na nia cieszysz.
    >
    > No to baw sie dobrze.
    > Scierwojadzie.

    Uuuu..nerwowo. Na tyle nerwowo ze proponuje przed wyjechaniem na ulice
    czymkolwiek (motocyklem, samochodem, rowerem, hulajnoga czy nawet
    taczka) zrobic psychotesty.

    szwagier

  • 27. Data: 2010-03-22 08:21:09
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    glang pisze:
    > dla zwolenników i przeciwników
    > http://wiadomosci.onet.pl/2699,2144501,wydarzenie_lo
    kalne.html
    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20100320/LECZNA/879168991

    > pewnie będzie ciekawa dyskusja jak zwykle :)
    > pzdr
    > GL

    E, nie jest zle.
    Wczoraj na odcinku 30 km (Pruszkow-Warszawa) tylko jeden patafian na
    motocyklu probowal wycofac swoje geny z genetycznej ruletki ludzkosci.
    Niestety, nie udalo mu sie, chociaz akurat milimetrow mu zabraklo zeby
    po objechaniu na przejsciu dla pieszych przed rondem hamujacego
    samochodu przypie...ic w wysepke.
    Dlaczego niestety? Ano dlatego ze to byla sytuacja w ktorej nie zabralby
    za soba nikogo innego...

    szwagier

  • 28. Data: 2010-03-22 09:13:57
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > samochodu przypie...ic w wysepke.
    > Dlaczego niestety? Ano dlatego ze to byla sytuacja w ktorej nie zabralby

    Niestety wsród motocyklistów bezmózgowcy przewazają.Patrzcie szczególnie w prawe
    lusterka i nie zmieniajcie zbyt szybko pasa[miałem tak w na kapelance dosłonie
    ułamki sekund :fakt jechałem nie przepisowo jakieś 80-90 i przyspieszałem
    ,Zastanawiam sie ile miał dawca]
    Natepny model motocykla dla debila to
    :http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-motoc
    ykle-skutery-skuter-inwalidzki-jupiter-4-W0QQAdIdZ19
    3166956
    pozdro.jack[ps.kiedyś tez jezdziłem na dwóch kółkach]

  • 29. Data: 2010-03-22 10:03:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    szwagier pisze:

    > Uuuu..nerwowo.

    Tabloidowosc takich watkow wk.. mnie od zawsze (mozna sobie poszuakc po
    archiwum), co roku tam samo niczemu nie sluza.

    > Na tyle nerwowo ze proponuje przed wyjechaniem na ulice
    > czymkolwiek (motocyklem, samochodem, rowerem, hulajnoga czy nawet
    > taczka) zrobic psychotesty.

    Dla mnie bardziej psychiczne jest podawanie linku z gazety do
    smiertelnego wypadku i pisanie "licze na ciekawa dyskusje" i jeszcze
    usmiechniety emot na koniec.

    Dla Ciebie to normalne ?

    KJ

  • 30. Data: 2010-03-22 10:26:45
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > Tabloidowosc takich watkow wk.. mnie od zawsze (mozna sobie poszuakc po
    > archiwum), co roku tam samo niczemu nie sluza.
    No a mnie strofowales. :)
    Ich tu niczego nie nauczysz, banda frustratów i poziom onetu.
    Szkoda klawiszy.

    pozdrawiam

    --
    Bartek