  • 41. Data: 2010-03-23 08:35:52
    Temat: Re: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ho9pn0$1to$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > dlatego ten temat tak boli. przez moją ulicę codziennie śmigaja miejscy
    > motocykliści bo niedaleko mają wspólny garaż i jak myślisz ilu jedzie
    > normalnie? wierz mi że na 100 przelotów może 5. a ulicy raptem 700 metrów
    > od świateł do torów.
    > wczoraj przejechałem przez Polskę 1000 km ze wschodu na Śląsk. widziałem
    > kilkunastu motocyklistów. wiesz kogo pamiętam?? tylko dwóch debili w
    > okolicach Tarnowskich Gór którzy dawali taką popisówkę że żal było
    > patrzeć. wszyscy tylko czekali na CB kiedy sie rozwalą.
    Nie inaczej, sam nawet twierdzisz, ze zapamietales dwoch.

    Prawo jazdy kat A jest na motocykle.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 42. Data: 2010-03-23 14:16:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    glang pisze:

    > stareotypy??

    Zacznij jezdzic, po prostu.

    EOT

    KJ

  • 43. Data: 2010-03-23 21:16:29
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Prawo jazdy kat A jest na motocykle.

    ups. dokładnie. to z rozpędu
    pzdr
    GL

  • 44. Data: 2010-03-24 23:15:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 22 Mar 2010 02:43:30 +0100, to napisał(a):

    > I jaka niby w tym logika? Zresztą teraz niestety trochę tak już jest.

    Ano taka, że nie ma sensu karać kogoś za to, że potrafi jeździć, a nie ma
    papierka. Karane jest wyrządzenie szkody.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 45. Data: 2010-03-25 08:50:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Ano taka, że nie ma sensu karać kogoś za to, że potrafi jeździć, a nie
    > ma papierka. Karane jest wyrządzenie szkody.

    Ale dlaczego szkoda bez prawka ma być gorsza od szkody z prawkiem?

    --
    cokolwiek

  • 46. Data: 2010-03-25 13:21:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-24, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Ano taka, że nie ma sensu karać kogoś za to, że potrafi jeździć, a nie ma
    > papierka. Karane jest wyrządzenie szkody.

    Tylko w Twoim matriksie, gdzie wszyscy myślą, przewidują, egzekucja
    zobwiązań jest szybka i skuteczna, a strat nienaprawialnych nie ma.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 47. Data: 2010-03-26 23:09:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 25 Mar 2010 08:50:51 +0100, to napisał(a):

    > Ale dlaczego szkoda bez prawka ma być gorsza od szkody z prawkiem?

    Dlatego, że bez papierka istnieje domniemanie, że klient NIE UMIAŁ jeżdzić.

  • 48. Data: 2010-03-26 23:09:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 13:21:12 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Tylko w Twoim matriksie, gdzie wszyscy myślą, przewidują, egzekucja
    > zobwiązań jest szybka i skuteczna, a strat nienaprawialnych nie ma.

    Z jednym sie zgodzę - u nas egzekucja lezy.