  • 31. Data: 2017-02-28 20:05:09
    Temat: Re: Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wlasnie leci dziennik. Premier Morawiecki zostal zaproszony na konferencje grupy G20.
    Pierwszy taki przypadek ze minister finansow panstwa nie bedacego czlonkiem G20
    zostal poproszony o wziecie udzialu w konferencji. Gielda przez rok zyskala 25%.
    Refundacja drogich lekarstw dla ludzi chorych na rzadkie smiertelne choroby.
    Praktycznie zlikwidowano przemyt i czarny rynek paliw plynnych, co piaty litr paliwa
    byl z przemytu. Chca uszczelnic system podatkowy tak zeby z szarej strefy sciagnac 60
    miliardow zlotych naleznych podatkow. Nie mam zadnych zastrzezen do pracy obecnego
    rzadu.

  • 32. Data: 2017-02-28 21:03:30
    Temat: Re: [OT] Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-28 20:05, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wlasnie leci dziennik. Premier Morawiecki zostal zaproszony na konferencje grupy
    G20.

    To ten sam Morawiecki który ma plan na nowe technologie
    dronowo-samochodowo-elektryczne i koleżankę która ma w planie
    przetworzenie dzieci na tumanistów którzy tą technologię mają wdrażać?

    > Pierwszy taki przypadek ze minister finansow panstwa nie bedacego czlonkiem
    > G20 zostal poproszony o wziecie udzialu w konferencji.

    W sensie że będzie miał na cos wpływ czy tylko siedział w trzecim
    rzędzie ze słuchawkami na uszach?

    https://www.g20.org/Webs/G20/EN/G20/Participants/par
    ticipants_node.html

    Nie ma.

    Participation - the most important guests

    Spain attends the G20 Summits as a permanent guest. The Presidency can
    also invite representatives of regional organisations and guests to the
    G20 Summit. The German Presidency has invited Norway, the Netherlands
    and Singapore as partner countries to the G20 process, as well as the
    African Union (AU), the Asia-Pacific Economic Cooperation (APEC),
    represented by Vietnam, and the New Partnership for Africa's Development
    (NEPAD). Unless stated, it has not yet been decided which countries will
    represent these organisations at the Summit. This will be decided by the
    organisations themselves.

    Pamiętam to zdjęcie Dudy z Obamą. Większośc patriotów o mało nie umarła
    z dumy jak to z kolan wstają.

    > Gielda przez rok zyskala 25%.

    W sensie że nagle odkryto milion ton złota pod Radomiem i dlatego to nie
    sa puste pieniądze?

    > Refundacja drogich lekarstw dla ludzi chorych na rzadkie smiertelne choroby.

    Fakt, wcześniej wszyscy umierali od byle grypy.

    > Praktycznie zlikwidowano przemyt i czarny rynek paliw plynnych

    W sensie że nagle nie trzeba już szukać pieniedzy na 700- i ta nerwowka
    rzadowa to tylko taka ściema?

    > Chca uszczelnic

    Że chcą nie wątpię.

    > zeby z szarej strefy sciagnac 60 miliardow zlotych naleznych podatkow.

    No to kupuj popkorn i patrz.

    > Nie mam zadnych zastrzezen do pracy obecnego rzadu.

    Wiem.

    PS. Nie odpowiadaj. I tak nie dasz rady zacytować, więc nie wiadomo z
    czym sie nie bedziesz zgadzał.

  • 33. Data: 2017-02-28 21:18:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >konferencje grupy G20. Pierwszy taki przypadek ze minister finansow
    >panstwa nie bedacego >czlonkiem G20 zostal poproszony o wziecie

    Tylko zebys sie nie dal nabrac telewizyjnej progapagandzie.
    Lista zaproszonych na szczyty G20 jest dluga. Niniejszym dolaczylismy
    do Azejberdzanu, Kazachstanu czy Etiopii.

    Jesli TVP nie klamie - to byc moze z tamtych panstw zapraszali
    premierow, a u nas ministra, widac nasza premier sie nie nadaje :-)

    Drugie wytlumaczenie - ich zapraszano na spotkania przywodcow, nas na
    spotkanie ministrow finansow, takie drugiego gatunku :-)

    >Gielda przez rok zyskala 25%.
    >Refundacja drogich lekarstw dla ludzi chorych na rzadkie smiertelne
    >choroby.

    Ja tam raczej slysze, ze "oni wykupuja nasze tanie lekarstwa". I nie
    bardzo wiem o co chodzi, ale mi sie socjalizm przypomina.

    >Praktycznie zlikwidowano przemyt i czarny rynek paliw plynnych, co
    >piaty litr paliwa byl z przemytu.

    I co - sprzedaz Orlenu i Lotosu wzrosla o 20%, czy oficjalny import
    sie zwiekszyl ?

    >Chca uszczelnic system podatkowy tak zeby z szarej strefy sciagnac 60
    >miliardow zlotych naleznych podatkow.
    >Nie mam zadnych zastrzezen do pracy obecnego rzadu.

    Poczekamy, zobaczymy ...

    J.

  • 34. Data: 2017-02-28 21:19:30
    Temat: Re: Seicento vs A8
    Od: "Frodelik" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nie mam zadnych zastrzezen do pracy obecnego
    > rzadu.

    Tak samo działał Hitler :
    praca i wynagrodzenie/chleb dla wszystkich,
    rasa panów to My, pozostali to niewolnicy.
    Sądy sądami, ale prawo musi być po naszej stronie,
    kto nie z nami ten komunista i złodziej.
    Stanowiska w spółkach skarbu państwa tylko dla BMW bierny,
    mierny, ale wierny. Fachowość i doświadczenie nie jest istotne.

    Kaczyński nie musi się wysilać, idzie przetartym szlakiem,
    ale przestrzeni życiowej raczej nie uda mu się obiecać,
    Hitler był w tym lepszy.

    Zenek ty wolisz od razu deklarować się po stronie rasy panów,
    ale uważaj bo wódz może cię zutylizować jako zbędny balast
    dla społeczeństwa PiSdzielców. Ty generujesz tylko koszty.

  • 35. Data: 2017-02-28 21:21:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Najpierw o nich napisales a teraz mnie sie pytasz czy o nich napisales?

    Pytam bo nie wiem skąd wziął się pomysł, że nie ma dla nich alternatyw.
    Byli inni przed nimi, będą inni po nich.

    Shrek

  • 36. Data: 2017-02-28 21:23:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Feb 2017 11:05:09 -0800 (PST), w
    <1...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    zostal poproszony o wziecie udzialu w konferencji. Gielda przez rok zyskala 25%

    Złoty stracił 25% -- czyli jesteśmy na zero.

  • 37. Data: 2017-02-28 21:29:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czepiasz sie Morawieckiego to pokaz kogos z poprzedniego rzadu co chociazby tym z G20
    drzwi od samochodow otwieral jak przyjezdzali na poprzednie konferencje. POprzednicy
    od edukacji mieli niewatpliwie duze zaslugi w tworzeniu w szkolach przyglupow.
    Okazuje sie ze po wielu latach ich rzadow mamy totalny brak fachowcow bo zlikwidowali
    szkoly zawodowe. I czkalo sie to bedzie przez najblizszych kilkanascie lat. Jak Ci
    sie nie podoba ratowanie ludzi chorych na nieuleczalne choroby to jak nikomu zle
    staram sie nie zyczyc to moze jak bys sie zastanowil co bys zrobil jak by Twoje
    dziecko bylo chore na taka chorobe i leczenie za granica nie dajace gwarancji a
    jedynie szanse kosztowalo by milion euro? Kazal bys uspic? I nagle sie okazalo ze dla
    chorego sprowadza i zaplaca za lekarstwa nawet jesli nie sa dopuszczone do obrotu w
    Polsce. A moze chcialbys zeby bylo w Polsce pol miliona imigrantow z Afryki?

  • 38. Data: 2017-02-28 21:33:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Refundacja drogich lekarstw dla ludzi chorych na rzadkie smiertelne choroby.

    Kosztem podwyżki lekarstw dla pozostałych. No niezły deal.

    > Praktycznie zlikwidowano przemyt i czarny rynek paliw plynnych, co piaty litr
    paliwa byl z przemytu.

    Bzdura. Dochody VAT z paliw wzrosły o 6%. Więc albo kłamiesz, że co 5 ltr był z
    przemytu, albo kłamiesz że zlikwidowano przemyt. Zresztą nadal się wwozi paliwa
    jako "opałowe".

    > Chca uszczelnic system podatkowy tak zeby z szarej strefy sciagnac 60 miliardow
    zlotych naleznych podatkow.

    Tak, na pewno tak się stanie w prezentacji Morawieckiego :D

    > Nie mam zadnych zastrzezen do pracy obecnego rzadu.

    Oglądaj dalej propagandę TVP, dzisiaj za małą dawkę przyjąłeś :D.
    A jak już ją przyjmiesz, to nie podawaj dalej -- bo znowu się ośmieszysz :)

  • 39. Data: 2017-02-28 21:54:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-28 21:29, Zenek Kapelinder wrote:
    > Czepiasz sie Morawieckiego to pokaz kogos z poprzedniego rzadu
    > co chociazby tym z G20 drzwi od samochodow otwieral

    Było kilku co dali radę wprowadzić Polskę do Nato, EU. To są konkrety.
    Teraz zamiast konkretow będzie zdjęcie Morawieckiego obok ministra spraw
    nieważnych z Etiopii na okładce GP z podpisem "Polska wstaje z kolan".
    No i jeszcze zdjęcie z Obamą. Tfu. Trumpem.

    >POprzednicy od edukacji mieli niewatpliwie duze zaslugi w tworzeniu w szkolach
    przyglupow.

    Mieli wszyscy. Dlatego mówie że od 30 lat rządza pustaki. Wcześniejszych
    można przynajmniej potępić, a teraz nie wolno. Bo zamach na suwerena.
    Nie, to żaden zamach. Mamy kolejnego pustaka na stanowisku ministra.
    Dzień jak codzień. Moving on.

    > Okazuje sie ze po wielu latach ich rzadow mamy totalny
    > brak fachowcow bo zlikwidowali szkoly zawodowe.

    Poczet pustaków edukacji polskiej. Łapie się do niego każdy minister
    edukacji po 89. Jeden od mundurków, druga od hisotrii, trzeci od niczego
    itd. Wszyscy wywodza się z tej samej opcji politycznej co Kaczyński.
    Czyli tzw "ludzi wolności" mających korzenie w PC+SLD. Z pustego nie da
    się nalać.

    > I czkalo sie to bedzie przez najblizszych kilkanascie lat.

    Obecnie nic nie będzie, albo będzie gorzej.

    Ale podoba mi się Twoja argumentacja "a u was bili murzynów". To takie
    typowe dla hipokrytów, zawsze się sprawdza.

    > Jak Ci sie nie podoba ratowanie ludzi chorych na nieuleczalne choroby

    Ależ mi się podoba. Nie lubie propagandy "wczesniej nie ratowano".
    Owszem nie ratowano takich, ale ratowano innych. Teraz na odwrót. Dobra
    zamiana.

    > to jak nikomu zle staram sie nie zyczyc to moze jak bys sie zastanowil
    > co bys zrobil jak by Twoje dziecko

    No i znowu pitolenie od rzeczy. "Ciekawe co byś zrobił gdyby to twoje
    dziecko trafił meteoryt". Całe szczęscie PiS pomoże i meteoryta w mig
    przegoni.

    > bylo chore na taka chorobe i leczenie za granica nie dajace gwarancji
    > a jedynie szanse kosztowalo by milion euro?

    No to dawaj, pokaż dziecko leczone za milion euro z państwowej kasy.

    > Kazal bys uspic?

    Wygląda na to że albo jesteś w takim wieku, albo wlaśnie dowiedziałeś
    się o jakiejś chorobie która powoduje że każdy kto będzie pieprzył
    banialuki w stylu "finansujemy każdą chorobę" ma zapewniony wybór w
    dowolnych wyborach. Od dawna myślimy z kolega nad zalożeniem partii
    "Obiecamy Wam Wszystko". Sukces murowany. Obiecać możemy też że spełnimy
    każdą obietnicę.

    >A moze chcialbys zeby bylo w Polsce pol miliona imigrantow z Afryki?

    I znowu debilny argument. Ja chce żeby w Polsce było milion ludzi
    mądrych u władzy. Nie prawników, złodziei, bandytów i innej swołoczy.
    Ludzi mądrych, patriotycznych w innym niż żalosny sposób. Liczę że się
    doczekam, ale coś czuje że kołtuństwo mamy w genach i nastepny będzie
    jakiś przygłup, choć PiS wyznaczył nisko poprzeczkę i nie wiem czy uda
    się pobić.

    PS. Gdzie ten milion chętnych z Afryki do mieszkania pod Radomiem? Masz
    jakieś dane na ten temat? To zesłańcy i odbywają jakiś rodzaj kary?

  • 40. Data: 2017-02-28 21:59:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pytali wybitnego dzialacza PO dlaczego nigdy nikt od nich nie byl zaproszony przez
    G20. Mine zrobil jak by gowno zjadl. Potem cos probowl tlumaczyc ale niespecjalnie mu
    to wyszlo. Co do lekrstw. Eksport lekarstw przez hurtownie i apteki nie byl do konca
    legalny. Padaly nawet okreslenia ze zajmowala sie nim mafia aptekarska. Co do paliw.
    Od pewnego czasu informacja ze znaczaco wzrosla sprzedaz paliw produkowanych przez
    polskie rafinerie pochodzila z niemieckiego polsko jezycznego onetu. Moze tam
    poszukaj informacji o ktore mnie pytasz.