    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Date: Tue, 28 Feb 2017 21:54:49 +0100
    <o8u9g8$jj6$1@node1.news.atman.pl> <o8u9q0$7g0$1@node2.news.atman.pl>
    <o8uab8$8j2$1@node2.news.atman.pl> <o8uk0k$gfv$2@node2.news.atman.pl>
    <o8ukeq$ili$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o91tei$5le$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o9243v$c9t$2@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <o94g5n$174$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <o94l33$g6v$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>

    On 2017-02-28 21:29, Zenek Kapelinder wrote:
    > Czepiasz sie Morawieckiego to pokaz kogos z poprzedniego rzadu
    > co chociazby tym z G20 drzwi od samochodow otwieral

    Było kilku co dali radę wprowadzić Polskę do Nato, EU. To są konkrety.
    Teraz zamiast konkretow będzie zdjęcie Morawieckiego obok ministra spraw
    nieważnych z Etiopii na okładce GP z podpisem "Polska wstaje z kolan".
    No i jeszcze zdjęcie z Obamą. Tfu. Trumpem.

    >POprzednicy od edukacji mieli niewatpliwie duze zaslugi w tworzeniu w szkolach
    przyglupow.

    Mieli wszyscy. Dlatego mówie że od 30 lat rządza pustaki. Wcześniejszych
    można przynajmniej potępić, a teraz nie wolno. Bo zamach na suwerena.
    Nie, to żaden zamach. Mamy kolejnego pustaka na stanowisku ministra.
    Dzień jak codzień. Moving on.

    > Okazuje sie ze po wielu latach ich rzadow mamy totalny
    > brak fachowcow bo zlikwidowali szkoly zawodowe.

    Poczet pustaków edukacji polskiej. Łapie się do niego każdy minister
    edukacji po 89. Jeden od mundurków, druga od hisotrii, trzeci od niczego
    itd. Wszyscy wywodza się z tej samej opcji politycznej co Kaczyński.
    Czyli tzw "ludzi wolności" mających korzenie w PC+SLD. Z pustego nie da
    się nalać.

    > I czkalo sie to bedzie przez najblizszych kilkanascie lat.

    Obecnie nic nie będzie, albo będzie gorzej.

    Ale podoba mi się Twoja argumentacja "a u was bili murzynów". To takie
    typowe dla hipokrytów, zawsze się sprawdza.

    > Jak Ci sie nie podoba ratowanie ludzi chorych na nieuleczalne choroby

    Ależ mi się podoba. Nie lubie propagandy "wczesniej nie ratowano".
    Owszem nie ratowano takich, ale ratowano innych. Teraz na odwrót. Dobra
    zamiana.

    > to jak nikomu zle staram sie nie zyczyc to moze jak bys sie zastanowil
    > co bys zrobil jak by Twoje dziecko

    No i znowu pitolenie od rzeczy. "Ciekawe co byś zrobił gdyby to twoje
    dziecko trafił meteoryt". Całe szczęscie PiS pomoże i meteoryta w mig
    przegoni.

    > bylo chore na taka chorobe i leczenie za granica nie dajace gwarancji
    > a jedynie szanse kosztowalo by milion euro?

    No to dawaj, pokaż dziecko leczone za milion euro z państwowej kasy.

    > Kazal bys uspic?

    Wygląda na to że albo jesteś w takim wieku, albo wlaśnie dowiedziałeś
    się o jakiejś chorobie która powoduje że każdy kto będzie pieprzył
    banialuki w stylu "finansujemy każdą chorobę" ma zapewniony wybór w
    dowolnych wyborach. Od dawna myślimy z kolega nad zalożeniem partii
    "Obiecamy Wam Wszystko". Sukces murowany. Obiecać możemy też że spełnimy
    każdą obietnicę.

    >A moze chcialbys zeby bylo w Polsce pol miliona imigrantow z Afryki?

    I znowu debilny argument. Ja chce żeby w Polsce było milion ludzi
    mądrych u władzy. Nie prawników, złodziei, bandytów i innej swołoczy.
    Ludzi mądrych, patriotycznych w innym niż żalosny sposób. Liczę że się
    doczekam, ale coś czuje że kołtuństwo mamy w genach i nastepny będzie
    jakiś przygłup, choć PiS wyznaczył nisko poprzeczkę i nie wiem czy uda
    się pobić.

    PS. Gdzie ten milion chętnych z Afryki do mieszkania pod Radomiem? Masz
    jakieś dane na ten temat? To zesłańcy i odbywają jakiś rodzaj kary?