  • 41. Data: 2024-10-06 22:41:41
    Temat: Re: Seba strikes back
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2024 o 21:23, io pisze:

    > Bzdurna teza.

    Jak bzdurna, jak oczywista?

    > Bo media bzdury wypisują o rodzinie?

    Jakie bzdury?

    > Poj..ło?

    Nie - nie da się mieć ciasteczka i zjeść ciasteczko.

    > No to pewnie twoim zdaniem trzeba tych prawników ukrzyżować?

    Nie. Ale nie ma co udawać - seba z dubaju nie ogarnia sam prawników.
    Robi to jego rodzina. No to niech nie udają, że nie mają nic z tym
    wspólnego. I ponoszą tego konsekwencje jak zły piar.

    > Wsparcie rodziny nie jest w żadnym sensie publiczną sprawą by media
    > cokolwiek z tego wywodziły.

    Tak albo nie. Ale takie wsparcie ma swoje konsekwencje. Seba zabił ludzi
    a rodzina go broni. Ok - rodzina to rodzina. No ale nie udawajmy że
    rodzina nie ma z tym nic wspólnego, skoro ma.

    > A co konkretnie mają co by mogło być kwestią publiczną?

    To co się dzieje. Rodzina ma pod górkę, że broni kolesia co zabił inną
    rodzinę na autostradzie. Niech nie płaczą tak bardzo, bo powstaje
    pytanie która rodzina ma gorzej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2024-10-07 15:22:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.10.2024 o 21:33, io pisze:

    > Na razie jest niewinny.

    Niewinny nie spierdala z miejsca wypadku, potem z kraju, a na końcu z
    kontynentu.

    > Może kiedyś nie będzie, ale to żaden powód by
    > media nie szanowały prywatności rodziny.

    Na razie to on i rodzina usilnie pracują nad tym, żeby nikt ich nie
    szanował, nie tylko ich prywatności. Mają to na co chcieli.

  • 43. Data: 2024-10-07 16:36:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Oct 2024 15:22:55 +0200, nadir wrote:
    > Niewinny nie spierdala z miejsca wypadku, potem z kraju, a na końcu z
    > kontynentu.

    Nie każdy chce siedzieć dwa lata za niewinność :-)

    Ale z odszkodowań mogą nieźle żyć.

    J.

  • 44. Data: 2024-10-07 18:47:25
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 7.10.2024 o 15:22, nadir pisze:

    > Niewinny nie spierdala z miejsca wypadku, potem z kraju, a na końcu z
    > kontynentu.

    Ma tu siedzieć i gnić jak większość?

    > Na razie to on i rodzina usilnie pracują nad tym, żeby nikt ich nie
    > szanował, nie tylko ich prywatności. Mają to na co chcieli.

    No i widzisz, Ty też możesz teraz zostać pozwany przez rodzinę.

  • 45. Data: 2024-10-07 19:44:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 6.10.2024 o 22:41, Shrek pisze:

    > Jak bzdurna, jak oczywista?

    Oczywiste jest tylko, że się zderzyli.

    > Jakie bzdury?

    Takie jak na pozwach.

    > Nie - nie da się mieć ciasteczka i zjeść ciasteczko.

    A ja myślę, że trzeba mieć naprawdę nierówno pod sufitem by wymagać od
    rodziny ocięcia się.

    > Nie. Ale nie ma co udawać - seba z dubaju nie ogarnia sam prawników.
    > Robi to jego rodzina. No to niech nie udają, że nie mają nic z tym
    > wspólnego. I ponoszą tego konsekwencje jak zły piar.

    A ja myślę, jak wyżej.

    > Tak albo nie. Ale takie wsparcie ma swoje konsekwencje. Seba zabił ludzi
    > a rodzina go broni. Ok - rodzina to rodzina. No ale nie udawajmy że
    > rodzina nie ma z tym nic wspólnego, skoro ma.

    Nie ma żadnych konsekwencji. Gdyby miało mieć to prawnicy zasługiwaliby
    na ukrzyżowanie.

    > To co się dzieje. Rodzina ma pod górkę, że broni kolesia co zabił inną
    > rodzinę na autostradzie. Niech nie płaczą tak bardzo, bo powstaje
    > pytanie która rodzina ma gorzej:P

    A co ma jedna rodzina do drugiej?!

  • 46. Data: 2024-10-07 19:55:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2024 o 19:44, io pisze:

    > Oczywiste jest tylko, że się zderzyli.

    Znacznie więcej rzeczy jest tam oczywistych. Chyba że jesteś z tych co
    to uważają że hitler i stalin są niewinni bo nie ma wyroku.

    > Takie jak na pozwach.

    To znaczy jakie? ;P

    > A ja myślę, że trzeba mieć naprawdę nierówno pod sufitem by wymagać od
    > rodziny ocięcia się.

    A czy ja od nich wymagam? Ale skoro identyfikują się jako rodzina
    kolesia co zabił inną rodzinę zapierdalając ponad trzy paczki, to muszą
    się liczyć z tym że będą rodziną kolesia, co zabił inną rodzinę i
    spierdolił z kraju przed sprawiedliwością. No a z tym się wiąże chujowy
    piar.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2024-10-07 20:49:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 7.10.2024 o 19:55, Shrek pisze:

    > Znacznie więcej rzeczy jest tam oczywistych. Chyba że jesteś z tych co
    > to uważają że hitler i stalin są niewinni bo nie ma wyroku.

    Ty jesteś z tych co zabraniają jeździć 300km/h ale tak w ogóle to
    przekraczać można.

    > To znaczy jakie? ;P

    Raczej autentyczne naruszenia dobrego imienia. Inaczej sąd by pozew
    odrzucił.

    > A czy ja od nich wymagam? Ale skoro identyfikują się jako rodzina
    > kolesia co zabił inną rodzinę

    Taka teza, której nie potrafiłbyś wykazać.

    > zapierdalając ponad trzy paczki,

    Są plotki, że jechał 400 ale zwolnił do 300 :-)

    > to muszą
    > się liczyć z tym że będą rodziną kolesia,

    Myślę, że Ciebie to nie powinno w ogóle obchodzić.

    > co zabił inną rodzinę i

    Nie jest przesądzone.

    > spierdolił z kraju przed sprawiedliwością.

    O ile dobrze ogarniam to nikt mu nie zabronił więc winy w tym żadnej nie ma.

    > No a z tym się wiąże chujowy
    > piar.

    Zobacz ile już trwa ekstradycja.

  • 48. Data: 2024-10-07 21:48:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.10.2024 o 16:36, J.F pisze:

    > Nie każdy chce siedzieć dwa lata za niewinność :-)

    A to już oddzielna sprawa, poza tym nikt nie chce, ale jakoś bogatym i
    sławnym to nie grozi. No chyba, że odjebią jakiś numer, typu "ucieczka
    do tropików", to wtedy przykładowo się ich sadza.

    > Ale z odszkodowań mogą nieźle żyć.

    Oni zdaje się biedni nie są, natomiast do odszkodować długa droga, tym
    dłuższa im synalek/brat/mąż będzie się migał.

  • 49. Data: 2024-10-07 21:52:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.10.2024 o 18:47, io pisze:

    > Ma tu siedzieć i gnić jak większość?

    Ta większość to kto, ci co jeżdżą po alkoholu lub narkotykach i
    spierdalają z miejsca wypadku?

    > No i widzisz, Ty też możesz teraz zostać pozwany przez rodzinę.

    Obsrałem się po pachy.

  • 50. Data: 2024-10-08 06:21:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2024 o 20:49, io pisze:

    > Ty jesteś z tych co zabraniają jeździć 300km/h ale tak w ogóle to
    > przekraczać można.

    A co to ma do rzeczy?

    > Raczej autentyczne naruszenia dobrego imienia. Inaczej sąd by pozew
    > odrzucił.

    Co rozumiesz przez "odrzucił"?

    > Taka teza, której nie potrafiłbyś wykazać.

    NIe muszę - sama się broni:P

    > Myślę, że Ciebie to nie powinno w ogóle obchodzić.

    Powinno czy nie powinno takie są fakty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!