  • 51. Data: 2023-10-22 18:29:01
    Temat: Re: Seba leciał 314km/h
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.10.2023 o 15:17, nadir pisze:

    > Nawet gdy jest pusto mogę jechać lewym pasem, już pomijając, że wtedy
    > nikomu nie przeszkadzam, to na prawej jezdni mogą być; śmieci, pęknięcia
    > jezdni i koleiny, martwy jeżyk oraz kupa innych czynników.

    Widzisz to na filmiku?

  • 52. Data: 2023-10-22 18:29:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.10.2023 o 15:45, nadir pisze:

    > Nie kiedy ma ochotę, tylko kiedy inne warunki go do tego zmuszają i ma
    > taką możliwość.

    > Chociażby gdy na prawej jezdni coś zalega albo jest dziurawa. Nie
    > zdarzyło Ci się omijać jakich przeszkód na drodze?

    Widzisz jakieś przeszkody na filmiku?

  • 53. Data: 2023-10-22 18:30:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.10.2023 o 15:20, heby pisze:

    > Zapomniałeś o ważym wykluczeniu tego przepisu. "możliwie blisko".
    > "Możliwie" nie oznacza zawsze prawego pasa.

    Ty gościu, weź filmik i jak masz coś to pokaż na tym filmiku a nie
    pieprzysz od rzeczy.

  • 54. Data: 2023-10-22 18:31:20
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/10/2023 18:24, io wrote:
    > Najlepsze jest twoje wnioskowanie z d..y.

    A jakie są moje wnioski? Putam, bo nie wyciągałem więc pewnie się
    wyciągneły same.

  • 55. Data: 2023-10-22 18:36:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/10/2023 17:01, Robert Wańkowski wrote:
    > Może jasno nie zaznaczyłem, że nie odnoszę się do tego konkretnego
    > przypadku z Kią.

    Ale wypowiadasz się w kontekście dyskusji z KIA.

    Nikt tutaj nie twierdzi, że kierowac KIA był lub nie, winny, poza "io",
    który wyssał to z brudnego palucha.

    W dodatku nikt tutaj nie twierdził, że należy jechać gdzie się chce.
    Przepisy są jasne w kwesti domyslnego pasa do jazdy i manewrowania, choć
    nie zawsze są jasne w detalach, co już jest zadaniem sądu do oceny.

    Nie wiadomo czy był winny czy nie. Może się tego nigdy nie dowiemy.
    Obrzucanie ludzi gównem, przez "io", nie powinno mieć miejsca, do czasu
    udowodnienia winy ponad wszelką wątpliwość.

    Zgaduję więc, że znalazłeś się w tym wątku przez pomyłkę.

  • 56. Data: 2023-10-22 18:52:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.10.2023 o 15:30, nadir pisze:

    > Od którego jest kupa wyłączeń.

    Nie wątpię, ale które z nich ma wsparcie w filmiku?

    > Nie to samo, nie ma wykluczeń(pomijając pojazdy uprzywilejowane) od
    > przekraczania prędkości.

    Wystarczy stan wyższej konieczności. Choćby właśnie taka sytuacja jak
    samochód nadjeżdżający z tyłu. Chujki kiedyś kogoś tak poganiały a sąd
    uniewinnił.

    > Jazda lewym/środkowym pasem kontra +300km/h na drodze publicznej?
    > Codziennie setki tysięcy pojazdów na naszych drogach porusza się lewym
    > pasem, słusznie lub niesłusznie, ale nie giną z tego powodu.

    A tutaj z tego powodu zginęli. Bo jakby KIA jechała prawym to do kolizji
    by nie doszło.

    > Już pomijając, że ten filmik to tyko symulacja, to, że czego nie ma na
    > filmie, nie znaczy że nie było tego w rzeczywistości.

    Nie, w filmiku jest fragment, gdy analizują autentyczny filmik z
    rejestratora pojazdu jadącego z naprzeciwka.

    > Tak samo powszechne jak przekraczanie prędkości czy jazda lewym pasem.
    > Ale homologacja jest na konkretne wyposażenie pojazdu, to że u nas
    > wszyscy mają to w dupie, to akurat żadna nowość. Ale na przykład w
    > takich Niemczech, które różni zapierdalacze podają za przykład
    > nieskrępowanej wolności, nie przejdziesz badania TUV jak chociażby
    > głupie opony i/lub felgi nie mieszczą się w homologacji dopuszczonej
    > przez producenta dla konkretnego modelu pojazdu.

    I co, BMW nie przeszło przeglądu?

  • 57. Data: 2023-10-22 18:54:02
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.10.2023 o 16:09, heby pisze:

    > Skąd to założenie, że prawy był wolny?

    A skąd Ty swoje dyrdymały wymyślasz?

  • 58. Data: 2023-10-22 18:54:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Teoretyczne założenie, tak jak teoretyczne, że nie miał możliwości
    > jechać prawym.
    >
    > I teraz wszystko to spekulacje. Jeżeli mam szukać powodu dla którego Kia
    > nie jechała prawym skrajnym, to taki, że przed chwilą kogoś wyprzedziła.
    > Inne przyczyny jak dla mnie dużo mniej prawdopodobne.

    Tam jest filmik z rejestratora. Zacznijcie od oglądnięcia go.

  • 59. Data: 2023-10-22 18:56:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.10.2023 o 18:31, heby pisze:

    > A jakie są moje wnioski? Putam, bo nie wyciągałem więc pewnie się
    > wyciągneły same.

    Twoje wnioski są bzdurne. Odpowiadam bo widzę, że sam tego nie wiesz.

  • 60. Data: 2023-10-22 18:58:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.10.2023 o 18:36, heby pisze:

    > Ale wypowiadasz się w kontekście dyskusji z KIA.
    >
    > Nikt tutaj nie twierdzi, że kierowac KIA był lub nie, winny, poza "io",
    > który wyssał to z brudnego palucha. ...

    Ty wszystkie swoje wywody bierzesz z d...y! Nie pofatygowałeś się nawet
    by oglądnąć filmik z początku wątku.