  • 11. Data: 2011-05-18 21:19:32
    Temat: Re: Seagate Momentus 5400.3 120GB - prośba o pomoc w diagnostyce
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Wed, 18 May 2011 21:24:48 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Dzięki za info. Przekażę właścicielowi.

    Niestety ale ten dysk można wymienić wyłącznie u producenta notebooka.
    http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
    alidation.jsp?form=1
    A szkoda, bo Seagate dawał na niego 5 lat gwarancji...
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 12. Data: 2011-05-18 23:34:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 18 May 2011 23:19:32 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

    > Niestety ale ten dysk można wymienić wyłącznie u producenta notebooka.
    > http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
    alidation.jsp?form=1
    > A szkoda, bo Seagate dawał na niego 5 lat gwarancji...

    Na szczęście - nie mój problem. Ja miałem tylko sprawdzić, co się kaszani.
    Rzeczony dysk (w Fujitsu Amilo Pro) jak na razie - pod MHDD - wykazał 115
    błędów UNC. Sprawdza dalej...

    [ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would ]
    [ disable it. (Max Payne) ]

  • 13. Data: 2011-05-18 23:34:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 18 May 2011 23:12:55 +0200, nom napisał(a):

    > Spróbuj przeskanować ten dysk MHDD jeszcze raz, ale teraz włącz opcję REMAP
    > (F4 i zaznacz REMAP na ON), dysk i tak jest niepewny i nie nadaje się na
    > systemowy, ale może posłużyć jeszcze na jakieś mało istotne dane (np.
    > filmy). :-)

    Skan zrobię w imię zasad. Biorąc jednak pod uwagę, że dostałem całego
    klapciaka do reanimacji nie nadszargnę mojej reputacji tekstem "podziała 3
    miesiące" tylko właściciel dostanie pełny raport z zaleceniem "wymień dysk".
    :)

    [ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you ]
    [ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you. ]
    [ (James McCord "The Island" ) ]

  • 14. Data: 2011-05-19 12:11:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "nom" ir1con$smh$...@i...gazeta.pl

    > Spróbuj przeskanować ten dysk MHDD

    Winszuję. ;) Najpierw ZIP z ISO wewnątrz, w którym jest IMA zawierający
    znów ZIPa z EXEkiem i jakimiś bibliotekami... Na dodatek EXEk nie chce
    pracować pod WXP... Wiem -- ma pracować pod DOSem.

    Nie można po prostu dać EXEka, którego juser wrzuci czy to
    na CD/DVD (dziś to już chyba przeżytek) czy na USBflaszkę?...

    -=-

    Na razie nie bootuję -- więc nie spróbuję.
    Bootuję raczej rzadko. Kiedyś komputer pracował stale, teraz hibernuję... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2011-05-19 19:14:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 16 May 2011 10:08:42 +0200, Doxent napisał(a):

    > najlepiej przetestować Victorią pod Windows z opcją remap uszkodzonych
    > sektorów.
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1367155.html
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=534
    4431#5344431

    Witam.

    Wreszcie skończył testować powierzchnię z użyciem MHDD. Pokazały się
    następujące cyfry:
    x UNC - 789
    s IDNF - 73

    Victoria nie wiedzieć z jakiego powodu nie chciała tego dysku przeskanować
    (użyłem wersji z ostatniego Hiren's Boot CD). :(

    Jak rokujecie? Padnie od razu, czy za 5 minut? :D

    [ Są dwa sposoby na zrozumienie kobiety: pierwszy nie działa, drugi nie ]
    [ istnieje. (demotywatory.pl) ]

  • 16. Data: 2011-05-20 06:47:13
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:ir31km$rma$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie można po prostu dać EXEka, którego juser wrzuci czy to
    > na CD/DVD (dziś to już chyba przeżytek) czy na USBflaszkę?...

    Ja mam narzędzia z płyty Hirensa na bootującym USB, bo zawszę noszę przy
    sobie, a że jest spakowane to mało zajmuje. :-)
    Jak nie chcesz używać DOSowego MHDD to pod windowsa masz Victorię, też
    dobrze działa.

  • 17. Data: 2011-05-20 22:34:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "nom" ir52q6$452$...@i...gazeta.pl

    > Ja mam narzędzia z płyty Hirensa na bootującym USB, bo
    > zawszę noszę przy sobie, a że jest spakowane to mało zajmuje. :-)

    Ale on jest pakowany wielostopniowo, że tak to określę.
    Ja by właśnie chciał sam EXEk aby wrzucić go do bootowalnej flaszki.

    > Jak nie chcesz używać DOSowego MHDD to pod windowsa
    > masz Victorię, też dobrze działa.

    OK. Dzięki. Może jutro/dziś rzucę okiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'