    From: Dyfer <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Schuberth C3 i mocowanie blendy
    Date: Tue, 04 Sep 2012 20:00:25 +0200

    Witajcie,

    Chciałbym zapytać czy ktoś z Was miał problemy z mocowaniem blendy w
    kasku schuberth C3? Pomimo że bardzo ostrożnie się z nim obchodziłem
    połamało się badziewie. Zaraz po kupieniu (kask mam ponad 2 lata) z
    jednej strony a ostatnio również z drugiej. Moim zdaniem jest to wada
    fabryczna, która powinna podlegać gwarancji. Materiały z którego
    wykonane jest mocowanie i sam sposób mocowanie blendy powinny umożliwiać
    bezproblemowe jej zdemontowanie do czyszczenia, a tak nie jest... W
    moto-akcesoria.pl gdzie kupowałem kask usłyszałem że to moja wina i że
    mogą odesłać kask, ale są przekonani że reklamacja nie zostanie
    uwzględniona. Tylko ja miałem takiego pecha, czy ten typ tak ma?

    Pozdrawiam
    Dyfer
    3City