  • 1. Data: 2012-11-03 21:13:11
    Temat: Nagłośnienie - wzmacniacz
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Podobne pytanie zadałem na grupie pl.rec.audio.

    Padł mi wzmacniacz diory WS 504D. Był używany do słuchania muzyki,
    nagłośnia sali, gdzie odbywają się zajęcia czasem polegające na
    słuchaniu różnej muzyki. Gdy na diorze włączałem "Speak to me" Pink
    Floydów - podłoga się ruszała, gdy biło serce (to na wstępie płyty).

    Rozważam, czy inwestować w naprawę wiekowego sprzętu, czy może szarpnąć
    się na tani sprzęt estradowy ze względu na trwałość i odporność... Ale
    nie wiem, czy stracę na jakości dźwięku.
    Mam na oku Behringera pmp530m - wzmacniacz, sprzęt nagłośnieniowy. Ten
    model to ze względu na kasę - ok. 650 zł.

    Podsumowując: naprawiać diorę WS 504D, czy kupić nowy, ale sprzęt
    estradowy - Behringera pmp530m.
    Dzięki za wszelkie sugestie - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2012-11-03 22:03:35
    Temat: Re: Nagłośnienie - wzmacniacz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JanuszWo pisze tak:

    > Padł mi wzmacniacz diory WS 504D

    zdradź nam jak? Co nie działa?

    > Podsumowując: naprawiać diorę WS 504D

    naprawić zawsze można spróbować
    koszt STK4044V to 2 x 30zł

    http://www.lewandowscy.pl/sklep/product_info.php/cPa
    th/0_96/products_id/179366
    http://elektro-land.pl/stk4044v-p-1474.html
    http://inter-chip.pl/stk4044v-12992.html

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-11-03 22:34:14
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    PiteR wrote:

    > zdradź nam jak? Co nie działa?

    Po wciśnięciu przycisku power coś pyka, tak, jakby miał się włączyć,
    ale wszystkie diody pozostają ciemne. Słychać cicho grający np. cd
    (ciche rzężenie).

    Lutowanie STK jest straszną robotą i wszyscy straszą, że teraz to tylko
    jakieś podróbki są do kupienia.
    Ponadto od jakiegoś czasu zdarzało mu się samodzielnie przechodzić w
    stan czuwania...
    Pozdrawiam - JanuszWo

    --
    popraw gaz w adresie

  • 4. Data: 2012-11-04 00:00:02
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 03.11.2012 22:34, JanuszWo pisze:

    > Po wciśnięciu przycisku power coś pyka, tak, jakby miał się włączyć,
    > ale wszystkie diody pozostają ciemne. Słychać cicho grający np. cd
    > (ciche rzężenie).

    Wygląda to niestety na kontroler i mogą być problemy z zakupem
    nowego(jeżeli oczywiście wszystko jest ok z zasilaniem).

    > Lutowanie STK jest straszną robotą

    Bez przesady

    i wszyscy straszą, że teraz to tylko jakieś podróbki są do kupienia.

    Ale są. Myślisz że inne elementy zawsze trafisz oryginalne ?

    > Ponadto od jakiegoś czasu zdarzało mu się samodzielnie przechodzić w
    > stan czuwania...

    Tak jak pisałem wcześniej - wygląda na kontroler.
    G.B.

  • 5. Data: 2012-11-04 20:32:06
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:

    > Wygląda to niestety na kontroler i mogą być problemy z zakupem
    > nowego(jeżeli oczywiście wszystko jest ok z zasilaniem).

    Akurat z okresu fascynacji tym sprzętem mam zapasowy. Taki scalak
    Philipsa?

    > Bez przesady

    Chodzi o to, że nie jestem w stanie teraz siadać, rozkładać zabawek i
    zastanawiać się - wyjdzie, nie wyjdzie. Na teraz - muszę to zanieść do
    zakładu chyba. Ale nie znam takiego w Lublinie. W pracy będę przed 10,
    wrócę po 18. Czyli najszybsza opcja - kupić coś przez net i czekać na
    dostawę. Bo potrzeba mi akurat grającego czegoś.
    Ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat jakości tego sprzętu - Behringer
    pmp530m?
    Dzięki za słowa wsparcia. Pozdrawiam.
    --
    popraw gaz w adresie

  • 6. Data: 2012-11-04 20:55:53
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 04.11.2012 20:32, JanuszWo pisze:

    > Akurat z okresu fascynacji tym sprzętem mam zapasowy. Taki scalak
    > Philipsa?

    MAB 8052AHP

    G.B.