  • 11. Data: 2012-06-02 15:30:11
    Temat: Re: Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-02 13:12, KiloSierra pisze:

    > wykazalem ze jestes analfabetką funkcjonalną.

    Dokształć się najpierw przynajmniej na poziomie podstawówki i najpierw
    zacznij się mądrzyć w swoim gronie.

    --
    animka

  • 12. Data: 2012-06-03 08:46:35
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Dokształć się najpierw przynajmniej na poziomie podstawówki i najpierw
    > zacznij się mądrzyć w swoim gronie.

    Animko,
    Chyna jednak najpierw Ty sie doksztalsc,
    bo naprawde to wiekszosc Twoich wypowiedzi nic nie wnosi.
    Gamoń jesteś i tyle.

  • 13. Data: 2012-06-03 08:49:01
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Zrestartuj tel. do ustawień fabrycznych, odpal od nowa i powinno się samo
    > skonfigurować (mi w HTC samo się ustawia) po tym sprawdz czy działa.

    Problem rozwiazany - okazalo sie, ze android glupieje
    z karta sim sprzed okolo 10 lat.

    Po wymianie na nowa wszystko bangla :).

    By sie przydalo dodac to do jakiegos FAQ.

    No i szacun dla konsultanta orangowego,
    ktory przez godzine uparcie walczyl
    (i wielki minus, ze w miedzyczasie probowal
    wciskac rozne pakiety, dodatkowe karty sim, itd :).

  • 14. Data: 2012-06-03 09:00:17
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 3 Jun 2012 08:49:01 +0200, Q wrote:

    > Problem rozwiazany - okazalo sie, ze android glupieje
    > z karta sim sprzed okolo 10 lat.
    > [...]
    > By sie przydalo dodac to do jakiegos FAQ.

    Vide moj post obok. Uogólniasz na podstawie pojedynczego przypadku...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2012-06-03 15:31:29
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-03 08:46, Q pisze:

    > Animko,
    > Chyna jednak najpierw Ty sie doksztalsc,
    > bo naprawde to wiekszosc Twoich wypowiedzi nic nie wnosi.
    > Gamoń jesteś i tyle.

    Q,
    a ty jesteś zwykłe Qstwo.
    Paszli kolino z mojego widoku.