  • 1. Data: 2009-06-17 13:06:32
    Temat: Samsung WB1000 - co o tym sadzicie?
    Od: bikej <g...@g...com>

    Witam,
    juz mialem kupic w tym tygodniu lumixa dmc-tf1 (jako wymiennik dla
    lustrzanki), ale napotkalem nowosc Szajsunga;]
    Co prawda nie jest wodooporny, ale moglbym to przebolec. Ma za to
    24mm, wyswietlacz amoled (filmiki i porownania na necie sa miazdzace
    na korzysc tego rodzaju ekranu) i ..stylowy wyglad:] Ma tez pelnego
    manuala (z preselekcja przeslony, czasu). Niestety nie ma RAW, ale z
    tym sie juz tez pogodzilem wczesniej.

    W jednym ze sklepow internetowych mozna go juz zamowic za 1500zl.

    MArtwi mnie jednak nieco jakosc zdjec, ktore znalazlem w necie.
    M.in. tu
    http://www.flickr.com/photos/didmyself/sets/72157618
    589478816/
    Zdjecia w pelnym rozmiarze wygladaja jakby byly interpolowane, co
    zauwazyl sam tworca galerii.
    Myslicie, ze moga to poprawic w aktualizacji softu? Wiem, w sumie to
    glupie pytanie;] W kazdym razie to tylko to mnie troche przeraza.
    Zdjecia z pancernego lumixa wygladaja znacznie lepiej... Ale te 24mm i
    amoled...:]
    Piszcie!