-
1. Data: 2009-03-26 11:15:42
Temat: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Od: "Piter" <j...@w...pl>
Witam!
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Samsunga U800 i co jakiś czas słyszę od
rozmówców ze kiepsko mnie słychać. Ja ich słyszę dobrze. Telefon w sieci
Plus GSM. Nie ma znaczenie czy przełączę telefon w 3G czy też nie. Jakieś
sugestie? Może jakieś kodowanie trzeba włączyć/wyłączyć?
Pozdrawiam
-
2. Data: 2009-03-26 20:15:57
Temat: Re: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał
> Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Samsunga U800 i co jakiś czas słyszę
> od
> rozmówców ze kiepsko mnie słychać. Ja ich słyszę dobrze. Telefon w sieci
> Plus GSM. Nie ma znaczenie czy przełączę telefon w 3G czy też nie. Jakieś
> sugestie? Może jakieś kodowanie trzeba włączyć/wyłączyć?
Jeśli telefon masz na gwarancji, to po prostu oddaj go do naprawy.
Mój U800 (w Orange) działa bez zarzutu pod względem jakości rozmów. A nie
sądzę, aby była to wina Plusa. Chyba, że za każdym razem usterka powstaje w
tym samym miejscu (geograficznie) to wtedy można by się zastanawiać dalej...
Maciek.
-
3. Data: 2009-03-26 22:00:25
Temat: Re: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Od: "Piter" <j...@w...pl>
Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:gqgnq1$njb$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał
>> Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Samsunga U800 i co jakiś czas słyszę
>> od
>> rozmówców ze kiepsko mnie słychać. Ja ich słyszę dobrze. Telefon w sieci
>> Plus GSM. Nie ma znaczenie czy przełączę telefon w 3G czy też nie. Jakieś
>> sugestie? Może jakieś kodowanie trzeba włączyć/wyłączyć?
>
> Jeśli telefon masz na gwarancji, to po prostu oddaj go do naprawy.
> Mój U800 (w Orange) działa bez zarzutu pod względem jakości rozmów. A nie
> sądzę, aby była to wina Plusa. Chyba, że za każdym razem usterka powstaje
> w tym samym miejscu (geograficznie) to wtedy można by się zastanawiać
> dalej...
Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet
zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange.
Dodatkowo slyszalem od znajomego ze wielu jego kolegow ma ten sam problem w
sieci plus i maja rozne telefony.
Tak wiec sie zastanawiam.
Nie chce oddawac nowego telefonu do serwisu bo strace miesiac a oczywiscie
usterki nie znajda. Tak jak serwis Noki, ktory bardzo chcial ale nie udalo
mu sie zobaczyc ze nie dziala klawiatura :(
-
4. Data: 2009-03-26 22:12:56
Temat: Re: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał
> Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet
> zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange.
I to jest już coś konkretnego. Upewnij się, że to telepsiarska sieć, zbierz
do kupy te wszystkie złe połączenia i napisz do Plusa, do działu
technicznego. Jeśli Ci się chce oczywiście, bo nie wiadomo, czy się
plusiakom będzie chciało. Albo od razu możesz reklamować nienależyte
wykonanie usługi w postaci fatalnej jakości połączeń głosowych. I niech się
sami bujają z tepsą.
> Dodatkowo slyszalem od znajomego ze wielu jego kolegow ma ten sam problem
> w sieci plus i maja rozne telefony.
> Tak wiec sie zastanawiam.
Ja własnie też, bo może się okazać, że zanim wstępnie przetworzą Twoje
pismo, to uszkodzenie minie i się tylko narobisz.
> Nie chce oddawac nowego telefonu do serwisu bo strace miesiac a oczywiscie
> usterki nie znajda. Tak jak serwis Noki, ktory bardzo chcial ale nie udalo
> mu sie zobaczyc ze nie dziala klawiatura :(
Po tym co napisałeś nie ma to sensu :)
Maciek.
-
5. Data: 2009-03-26 22:16:12
Temat: Re: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Od: "Piter" <j...@w...pl>
Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:gqguld$1dl$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał
>> Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet
>> zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange.
>
> I to jest już coś konkretnego. Upewnij się, że to telepsiarska sieć,
> zbierz do kupy te wszystkie złe połączenia i napisz do Plusa, do działu
> technicznego. Jeśli Ci się chce oczywiście, bo nie wiadomo, czy się
> plusiakom będzie chciało. Albo od razu możesz reklamować nienależyte
> wykonanie usługi w postaci fatalnej jakości połączeń głosowych. I niech
> się sami bujają z tepsą.
Tylko wlasnie z TPSA i orange jest dobra jakosc rozmow.
A wogole to chodzi oto ze ja zawsze slysze dobrze, to mnie zle czasem
slychac.
-
6. Data: 2009-03-26 22:39:40
Temat: Re: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał
>>> Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet
>>> zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange.
> Tylko wlasnie z TPSA i orange jest dobra jakosc rozmow.
Źle zrozumiałem.
> A wogole to chodzi oto ze ja zawsze slysze dobrze, to mnie zle czasem
> slychac.
W takim razie pamiętaj, że GSM/UMTS to tylko radio - czasami trzeszczy albo
szumi ;)
A na poważnie, to włącz tryb sieci na tylko GSM, ale tak na miesiąc. I
napisz czy się coś zmieniło (tak, pisałeś że w obu trybach jest źle ale coś
czuję, że nie badałeś tego dokładnie i niczego nie możesz wykluczyć na
pewno)
Proponuję to, bo sobie przypomniałem, że przecież mój U800 pracuje tylko w
900/1800 po tym jak mnie szef opier*** kilka razy słowami "wyłącz 3G!". A on
wie co mówi - przynajmniej jeśli chodzi o telekomunikację. I faktycznie, od
tamej pory nie ma problemów ze słyszalnością pomimo, że to tylko Orange.
Maciek.
-
7. Data: 2009-03-26 22:55:01
Temat: Re: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Od: "Piter" <j...@w...pl>
Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:gqh07g$97i$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał
>>>> Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba
>>>> nawet zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange.
>
>> Tylko wlasnie z TPSA i orange jest dobra jakosc rozmow.
>
> Źle zrozumiałem.
>
>> A wogole to chodzi oto ze ja zawsze slysze dobrze, to mnie zle czasem
>> slychac.
>
> W takim razie pamiętaj, że GSM/UMTS to tylko radio - czasami trzeszczy
> albo szumi ;)
> A na poważnie, to włącz tryb sieci na tylko GSM, ale tak na miesiąc. I
> napisz czy się coś zmieniło (tak, pisałeś że w obu trybach jest źle ale
> coś czuję, że nie badałeś tego dokładnie i niczego nie możesz wykluczyć na
> pewno)
> Proponuję to, bo sobie przypomniałem, że przecież mój U800 pracuje tylko w
> 900/1800 po tym jak mnie szef opier*** kilka razy słowami "wyłącz 3G!". A
> on wie co mówi - przynajmniej jeśli chodzi o telekomunikację. I
> faktycznie, od tamej pory nie ma problemów ze słyszalnością pomimo, że to
> tylko Orange.
>
Ale juz dawno mam ustawione na tylko GSM i nic to nie daje. I tak i na 3G
jest ten sam problem!
-
8. Data: 2009-03-26 23:07:06
Temat: Re: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>
Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał
> Ale juz dawno mam ustawione na tylko GSM i nic to nie daje. I tak i na 3G
> jest ten sam problem!
Poddaję się. Weź inny aparat i sprawdź przez dłuższy okres. Jeśli będzie to
samo uznaj, że to kwestia warunków atmosferycznych albo niedoskonałości
technologii.
Tak czy siak życzę udanych rozmów :)
Maciek.
-
9. Data: 2009-03-26 23:09:37
Temat: Re: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał
> Ale juz dawno mam ustawione na tylko GSM i nic to nie daje. I tak i na 3G
> jest ten sam problem!
Poddaję się. Weź inny aparat i sprawdź przez dłuższy okres. Jeśli będzie to
samo uznaj, że to kwestia warunków atmosferycznych albo niedoskonałości
technologii.
Tak czy siak życzę udanych rozmów :)
Maciek.