  • 1. Data: 2012-01-09 20:57:00
    Temat: Samsung R530 - skąd soft do instalki ?
    Od: "ChOpLaCz" <x...@x...xx>

    Witam,

    Nie siedze zbytnio w lapkach.
    Znajoma ma Samsunga R530.
    Komp straszliwie zamula.
    Stracilem kilka dni i nie zdiagnozowałem problemu
    (oprocz tego, ze w pewnym momencie odpala sie
    milion procesow odpowiedzialnych za net).
    Przekopalem fora, powylaczalem aktu windy, antywiry, itd.
    Zrobilem wszystko, ale... nic nie zdzialalem.
    Generalnie poddaje sie.

    Chcialem postawic system na nowo, ale dziewczyna
    nie ma nawet jednego dysku od tego kompa.

    Czy mozna dostac gdzies, jakis "instal pack" dla tego lapka,
    ktory postawi go tak, jak go fabryka storzyla? Widze tam cała
    masę jakichs dedykowanych samsungowych ustojstw (recorvery,
    obsługi baterii i innych cudow samsungowskich).

    Nie chce po instalce windy zabijac się poszukiwaniem sterow
    do kazdusienkiego urzadzonka w nim zaszytego (jezeli bede widzial
    co w nim siedzi ! :).

    Bede wdzieczny za podpowiedz.

    pozdrawiam
    ChOpLaCz

  • 2. Data: 2012-01-09 21:37:18
    Temat: Re: Samsung R530 - sk?d soft do instalki ?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ChOpLaCz napisa?(a):

    > Znajoma ma Samsunga R530.

    [...]

    > Chcialem postawic system na nowo, ale dziewczyna
    > nie ma nawet jednego dysku od tego kompa.

    Powinna byc partycja recovery (w czasie startu kompa klawisz f4) a w
    systemie powinno byc zainstalowane samsungowe oprogramowanie
    umozliwiajace samodzielnie nagranie dyskow rozruchowych i dysku z
    driverami.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2012-01-10 12:05:52
    Od: "ChOpLaCz" <c...@o...pl>

    > Powinna byc partycja recovery (w czasie startu kompa klawisz f4)

    Dokladnie. Jest (ale poki co, balem sie tykac ;)

    > a w systemie powinno byc zainstalowane samsungowe oprogramowanie
    > umozliwiajace samodzielnie nagranie dyskow rozruchowych i dysku z
    > driverami.

    Czyli wystarczy miec czyste krazki i system sam "odda" to co jest mu
    do szczescia potrzebne - na przyszlosc ?

    pozdrawiam
    --------------------
    ChOpLaCz
    ---------------------

  • 4. Data: 2012-01-10 12:43:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ChOpLaCz napisa?(a):

    > Dokladnie. Jest (ale poki co, balem sie tykac ;)

    W ten sposob mozna przywrocic sprzet do stanu fabrycznego.

    Z grubsza - tak :)

    j.

  • 5. Data: 2012-01-10 12:45:16
    Od: "ChOpLaCz" <c...@o...pl>

    Wielkie dzieki.
    Bardzo mi pomogles.

    pozdrawiam serdecznie
    ------------------------
    ChOpLaCz
    -------------------------

  • 6. Data: 2012-01-10 12:48:38
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "ChOpLaCz" napisał:

    > Dokladnie. Jest (ale poki co, balem sie tykac ;)

    Słyszałeś o backupie systemu? Oddaj to do zrobienia komuź, kto ma o takich
    sprawach choć minimalne pojęcie.

    Remek

  • 7. Data: 2012-01-10 15:51:16
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2012-01-10 13:45, Chlapacz pisze:
    > Wielkie dzieki.
    > Bardzo mi pomogles.

    Tylko wcześniej skopiuj sobie wcześniej wszystkie
    prywatne/ważne/niezbędne pliki.
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 8. Data: 2012-01-10 17:00:31
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 13:45:16 +0100, ChOpLaCz napisał(a):

    > Wielkie dzieki.
    > Bardzo mi pomogles.
    >
    > pozdrawiam serdecznie
    > ChOpLaCz

    Wystarczy czytac co jest napisane na ekranie, zamiast tracic 2 dni na
    pisanie tutaj.