  • 1. Data: 2012-01-09 23:56:26
    Temat: Jaka pamięć by pasowała?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Jaka pamięć by pasowała do tej, którą mam, a chcę wymienić jedną na 1 GB.

    Takie mam w komputerze i muszę kupić odpowiednią, żeby działała i nie
    powodowała konfliktów.
    Gniazdo DRAM nr 2 512 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM)
    Nazwa modułu Hynix HYMP564U64CP8-C4
    Numer seryjny 04004043h (1128267780)
    Rozmiar modułu 512 MB (1 rank, 4 banks)
    Typ modułu Unbuffered DIMM
    Typ pamięci DDR2 SDRAM
    Szybkość pamięci DDR2-533 (266 MHz)
    Szerokość modułu 64 bit
    Napięcie modułu SSTL 1.8

    Producent modułu pamięci
    Nazwa firmy Hynix Semiconductor Inc.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-01-10 07:54:55
    Temat: Re: Jaka pamięć by pasowała?
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 09/01/2012 23:56, Animka wrote:
    > Jaka pamięć by pasowała do tej, którą mam, a chcę wymienić jedną na 1 GB.
    [...]

    Zależy od MB.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-01-12 16:46:09
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Animce trzeba wyraźnie:
    Zalezy od MoBo ;-)

    -----

  • 4. Data: 2012-01-13 15:19:17
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-12 17:46, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Animce trzeba wyraźnie:
    > Zalezy od MoBo ;-)

    Pytałam jaka pamięć nie stwarzałaby konfliktów- jakbym zmieniała na 1 GB
    w jednym module. Jaką powinnam kupić. Dlatego podałam parametry do tych
    jakie są w komputerze.

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-01-17 23:10:55
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 13.1.2012, Animka napisał(a):

    > Pytałam jaka pamięć nie stwarzałaby konfliktów- jakbym zmieniała na 1 GB
    > w jednym module. Jaką powinnam kupić. Dlatego podałam parametry do tych
    > jakie są w komputerze.

    Ale Ty, jako ekspertka w każdej dziedzinie, sama powinnaś to wiedzieć.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 6. Data: 2012-01-18 03:23:04
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-18 00:10, Michal Lukasik pisze:

    > Ale Ty, jako ekspertka w każdej dziedzinie, sama powinnaś to wiedzieć.

    Gdybym była ekspertką to bym nie pytała.
    Kingston nie będzie się gryzł?

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-01-19 10:42:44
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 18 Jan 2012 04:23:04 +0100, Animka napisał(a):

    > Gdybym była ekspertką to bym nie pytała.
    > Kingston nie będzie się gryzł?

    Jak mu spiłować zęby...

    [ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks. ]
    [ (JoeMonster.org) ]