  • Data: 2014-08-04 14:12:09
    Temat: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
    tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.
    Stwierdziłem, że głównie zależy mi na dość dobrym aparacie, a widziałem
    przykładowe zdjęcia z Lumii i nie są zachwycające. Lepiej prezentują się
    zdjęcia z SGS3 mini, choć też szału nie ma. Cena wyższa, ale w miarę
    akceptowalna. W zasadzie w tym telefonie wszystko wydaje się być dobrze
    (chyba, że czegoś nie dostrzegłem), jednak zastanawia mnie to, że w
    opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że
    telefon często się zawiesza. To jest właśnie to, czego chciałbym
    uniknąć, wspominając mojego dawnego Siemensa SL45i ;) który to właśnie
    też cierpiał na tę przypadłość.
    Podobno jest na nim zainstalowany Android 4.1. Czy może to być wina tej
    wersji systemu, że się często wiesza i po zakupie można go będzie szybko
    zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
    Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/