  • Data: 2014-08-04 19:41:02
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-04 19:34, GAD Zombie wrote:

    > ;)

    > I oboje sobie chwalą oba te telefony?
    > Oglądałem przykładowe zdjęcia z obu aparatów na stronie
    > http://www.mgsm.pl i wyglądało na to, że z s3mini zdjęcia są nieco
    > lepszej jakości. Poza tym totalny brak lampy błyskowej w Lumii trochę
    > mnie zniechęca, chociaż żona w swoim ma lampę ledową i efekty z niej są
    > marne, więc i tak szału nie ma.
    > Mógłbyś spytać żonę, czy jej się ten telefon zawiesza? Ja też nie będę
    > raczej miał multum aplikacji, bo nie jestem aż takim gadżeciarzem.
    > Raczej od czasu do czasu gierka w kiblu, pogodynka, budzik i głównie
> [...]

    Zaszalej i kup Nokie N8 w swietnej obecnie cenie.
    Bedziesz mial jeden z najlepszych aparatow w telefonach kom. i
    niejednokrotnie lepszy niz kompaktach. Solidne, estetyczne wykonanie.
    Maly rozmiar (niestety jeszcze mniejszy ekran: 3.5"), swietny ekran,
    calkiem niezle widoczny w sloncu, patenty znane z Nokii itd.
    Oczywiscie w zestawie dostaniesz martwy system i w tym momencie trzeba
    sie zastanowic w ktora strone pojsc:
    http://allegro.pl/nokia-n8-symbian-amoled-gwarancja-
    wyprzedaz-20-i4459982279.html