  • Data: 2014-08-04 20:35:37
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-04 20:13, atm pisze:

    > Dorzuc do listy jeszcze SGS2 Plus:
    > http://allegro.pl/samsung-i9105p-galaxy-s-ii-plus-12
    7373?buyNew=1&order=p&string=s2+plus&bmatch=seng-v6-
    p-2-e-0718&counters=1

    > Chyba troche szybszy od SGS2 i obsluguje Glonass, wada jest chyba brak
    > wsparcia Cyanogenmod, musialbys sprawdzic jesli zainteresuje Cie ten model.

    Pewnie lepszy, ale cena znowu w górę. Na Allegro nie patrzę, ale w
    sklepach widzę ok. 750PLN. To kolejny krok cenowy w górę, a zacząłem od
    Lumii za ~440PLN :). Niestety za drogo.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/