  • 11. Data: 2015-10-22 07:55:30
    Temat: Re: Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie słyszy echo
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2015 19:14:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ha, ha, ha PRZE JAJA :-)

    Teraz Apple pozwie Samsunga o naruszenie praw patentowych:
    http://pclab.pl/news45033.html

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 12. Data: 2015-11-08 21:14:52
    Od: o...@g...com

    W dniu środa, 21 października 2015 08:23:40 UTC+2 użytkownik o...@g...com
    napisał:
    > Witam
    > Mam od tygodnia telefon Samsung Galaxy A5 i oprócz mnie 3 osoby w firmie
    > Wszyscy mamy problem polegający na tym że nasz rozmówca słyszy siebie. Tworzy się
    takie dziwne echo
    > Próbowałem: przywrócić ustawienia fabryczne, wyłączyć redukcję szumu, właczać i
    wyłączać LTE, wywaliłem TalkBack - nic to nie zmienia.
    > Telefon w Orange
    >
    > Infolinia Samsung pierwszy raz słyszy o problemie i odsyła na serwis
    > Ma ktoś takie problemy? Nie chce mi się oddawać na serwis a będzie jakaś kwestia
    ustawień do zrobienia

    No więc oddałem telefon na serwis
    Jednak udało się pozbyć echa, więc wszystkie dziwne teorie się nie sprawdziły

    Co zrobił serwis dokładnie to nie wiem, telefon firmowy i nie mam dostępu do
    informacji co się tam działo. Ważne że usterka naprawiona.
    Tym co mają taki problem polecam oddanie na serwis a nie męczenie się z echem

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-05-08 21:53:47
    Od: j...@g...com

    napisał:
> [...]
    > Ma ktoś takie problemy? Nie chce mi się oddawać na serwis a będzie jakaś kwestia

    jedyny sprawdzony sposób, bez oddawania do serwisu, to:

    1. zgrać swoje dane (zdjęcia, muze, kontakty, itp. itd.) za pomocą prostej aplikacji
    Samsunga Smart Switch - http://www.samsung.com/pl/support/smartswitch/

    2. Przywrocic ustawienia fabryczne swojego telefonu

    3. Po resecie telefonu - sprawdzić czy nie ma echa (UWAGA - nic nie instalować, nic
    nie aktualizować) najlepiej wylaczyc Wi-Fi i dane komórkowe, tak aby telefon nie
    polaczyl się z i-netem

    4. Jeśli nie ma echa, to przywrocic z kopii swoje dane wybierając tylko to co
    niezbędne (kontakty, rejestr smsów i polaczen, ustawienia maila, zdjęcia, filmy)

    5. wszystko - można sobie teraz aktualizować swojego andka i wgrywać soft, który
    sobie chcemy - ale pamiętaj, ze echo w telefonie to nie sprawa etui, operatora itp.
    pierdół.

    5. Problemem jest soft, który wgrywasz a który przestawia ustawienia na tyle
    skutecznie ze ingeruje w głos, wiec nie instaluj wszystkiego co popadnie z neta, bo
    nie każdy soft jest testowany, na okoliczność echa w telefonie.

    6. Natomiast jeśli mimo tego dalej masz echo to oddaj telefon do serwisu, bo to już
    jest uszkodzenie mechaniczne.