eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie słyszy echoRe: Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie słyszy echo
  • X-Received: by 10.50.118.73 with SMTP id kk9mr83011igb.9.1462737228349; Sun, 08 May
    2016 12:53:48 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.118.73 with SMTP id kk9mr83011igb.9.1462737228349; Sun, 08 May
    2016 12:53:48 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!news.glorb.com!11no2
    820206qgt.0!news-out.google.com!k10ni226igv.0!nntp.google.com!sq19no4157128igc.
    0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 8 May 2016 12:53:47 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.8.166.95;
    posting-account=f1mApgoAAADOopFDagNl0uqkOx_vgr12
    NNTP-Posting-Host: 83.8.166.95
    References: <7...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Samsung Galaxy A5 - rozówca po drugiej stronie słyszy echo
    From: j...@g...com
    Injection-Date: Sun, 08 May 2016 19:53:48 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1075785
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 21 października 2015 08:23:40 UTC+2 użytkownik o...@g...com
    napisał:
    > Witam
    > Mam od tygodnia telefon Samsung Galaxy A5 i oprócz mnie 3 osoby w firmie
    > Wszyscy mamy problem polegający na tym że nasz rozmówca słyszy siebie. Tworzy się
    takie dziwne echo
    > Próbowałem: przywrócić ustawienia fabryczne, wyłączyć redukcję szumu, właczać i
    wyłączać LTE, wywaliłem TalkBack - nic to nie zmienia.
    > Telefon w Orange
    >
    > Infolinia Samsung pierwszy raz słyszy o problemie i odsyła na serwis
    > Ma ktoś takie problemy? Nie chce mi się oddawać na serwis a będzie jakaś kwestia
    ustawień do zrobienia

    jedyny sprawdzony sposób, bez oddawania do serwisu, to:

    1. zgrać swoje dane (zdjęcia, muze, kontakty, itp. itd.) za pomocą prostej aplikacji
    Samsunga Smart Switch - http://www.samsung.com/pl/support/smartswitch/

    2. Przywrocic ustawienia fabryczne swojego telefonu

    3. Po resecie telefonu - sprawdzić czy nie ma echa (UWAGA - nic nie instalować, nic
    nie aktualizować) najlepiej wylaczyc Wi-Fi i dane komórkowe, tak aby telefon nie
    polaczyl się z i-netem

    4. Jeśli nie ma echa, to przywrocic z kopii swoje dane wybierając tylko to co
    niezbędne (kontakty, rejestr smsów i polaczen, ustawienia maila, zdjęcia, filmy)

    5. wszystko - można sobie teraz aktualizować swojego andka i wgrywać soft, który
    sobie chcemy - ale pamiętaj, ze echo w telefonie to nie sprawa etui, operatora itp.
    pierdół.

    5. Problemem jest soft, który wgrywasz a który przestawia ustawienia na tyle
    skutecznie ze ingeruje w głos, wiec nie instaluj wszystkiego co popadnie z neta, bo
    nie każdy soft jest testowany, na okoliczność echa w telefonie.

    6. Natomiast jeśli mimo tego dalej masz echo to oddaj telefon do serwisu, bo to już
    jest uszkodzenie mechaniczne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: