  • 131. Data: 2023-03-11 18:21:26
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 11/03/2023 16:54, Cavallino wrote:

    > Polskiego?
    > Bo jak nie to NTG. ;-)

    polskie pewnie wyjdą dopiero za kilka lat więc możesz jeszcze pożyć w
    błogiej nieświadomości ;)

  • 132. Data: 2023-03-15 07:43:22
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 11/03/2023 17:21, ddddddddddd wrote:

    > polskie pewnie wyjdą dopiero za kilka lat więc możesz jeszcze pożyć w
    > błogiej nieświadomości ;)

    Dr chorób zakaźnych pozywa pediatrę lansującego się w tv na specjalistę
    kowidowego. Faktycznie, kilka lat potrwa zanim takie sprawy się zakończą.
    Dobrze że są jeszcze ludzie którzy mają siłę walczyć z tym systemem, ja
    o prawdę walczyłem z dużą korporacją raz w swoim życiu i drugi raz
    swojego zdrowia bym chyba nie poświęcił (mimo że udało się wygrać)-
    szybciej bym wykręcił upadłość konsumencką i wrócił do normalnego życia...

    "Do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa został złożony zapowiadany akt
    oskarżenia przeciw dr Pawłowi Grzesiowskiemu. Pan doktor teraz będzie
    musiał przed sądem udowodnić, iż podważałem podstawową wiedzę medyczną
    oraz zaprzeczałem oczywistym metodom zapobiegania chorobom zakaźnym.
    Przed sądem karnym nie wystarczy jedynie opinia Pana pediatry, aby
    zdyskredytować wypowiedzi zakaźnika z wieloletnim doświadczeniem, które
    w każdym przypadku poparte były konkretnymi badaniami naukowymi."

    "Do Wydziału Karnego Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
    został złożony akt oskarżenia przeciw Anicie Werner i Katarzynie Górniak
    z TVN. Teraz oskarżone przed sądem będą musiały udowodnić, iż
    rzeczywiście "głosiłem publicznie serię covidowych bzdur". Dowód będzie
    musiał się opierać na faktach i wynikach badań. Tutaj opinia
    mainstreamowych celebrytów nie będzie miała znaczenia."

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=593602332650505
    0&set=gm.5769863096445788&idorvanity=526471664118317
    &__cft__[0]=AZXpXgXvdCbEgAU1kX_WTd5g_xSNlX4_5JgWrf1O
    5O7uSN-kjdhllLcXp8r_r5LLgPz7Xq5KR727aRXaW9oXf90dvgoC
    tkjr5Nqgcpxsu5PzX8PpzhIcj4Uhc5jUGwlAzPepD-qyRNtrJiRu
    V-ywdaWs&__tn__=EH-R

    Lukasz

  • 133. Data: 2023-03-15 17:04:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Mar 2023 06:43:22 +0000, ddddddddddd wrote:

> [...]
    > musiał przed sądem udowodnić, iż podważałem podstawową wiedzę medyczną
    > oraz zaprzeczałem oczywistym metodom zapobiegania chorobom zakaźnym.

    A co - ktos poczuł sie oczerniony, czy jak to sie dokladnie w KK
    nazywa?

    > Przed sądem karnym nie wystarczy jedynie opinia Pana pediatry, aby
    > zdyskredytować wypowiedzi zakaźnika z wieloletnim doświadczeniem, które
    > w każdym przypadku poparte były konkretnymi badaniami naukowymi."

    IMO - calkiem łatwo. Wystarczy załączyc wybrane fragmenty podręczników
    medycznych, które zawieraja przeciez podstawową wiedzę medyczną
    i oczywiste metody zapobiegania.

    A jesli pan dr pozywajacy ma inna wiedzę ... szkoda, że nie skorygował
    podręczniką.

> [...]
    > musiał się opierać na faktach i wynikach badań. Tutaj opinia
    > mainstreamowych celebrytów nie będzie miała znaczenia."

    Nie wiem co on tam napisal, ale jesli chodzi o Covid, to jest masa
    publikacji z calego swiata, w których wiele różnych rzeczy można
    znaleźć, czesto sprzecznych :-)
    Tylko tu juz chyba trzeba bedzie sie złożyć na biegłego, który to
    wyszuka i zgrabnie podsumuje ...

> [...]
    5O7uSN-kjdhllLcXp8r_r5LLgPz7Xq5KR727aRXaW9oXf90dvgoC
    tkjr5Nqgcpxsu5PzX8PpzhIcj4Uhc5jUGwlAzPepD-qyRNtrJiRu

    "Lekarz, który zaprzecza oczywistym metodom zapobiegania, takim jak
    izolacja, kwarantanna, szczepienia, testy, powoduje zagrożenie dla
    pacjenta"

    ... wietrze trudnosci w wykazaniu, ze to nic nie warte metody,
    bo uzasadnienie ze to oczywiste i podstawowe metody nie powinno byc
    problemem.
    Wystarczy innego lekarza na biegłego powołac, który bez trudu
    uzasadni. Moze byc profesor z uczelni, ktory to od lat studentom
    wykłada :-)

    A co dokladnie dr Martyka mówił, że tak podpadł ?

    J.

  • 134. Data: 2023-03-15 21:43:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2023 o 17:04, J.F pisze:

    > A co dokladnie dr Martyka mówił, że tak podpadł ?

    Szur - czyli na pewno czipizm, 5g, płaskoziemstwo, czarnowdztwo i
    ogólnie czary:P Trzeba saplić na stosie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 135. Data: 2023-03-16 07:20:38
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 15/03/2023 16:04, J.F wrote:
    > Nie wiem co on tam napisal, ale jesli chodzi o Covid, to jest masa
    > publikacji z calego swiata, w których wiele różnych rzeczy można
    > znaleźć, czesto sprzecznych :-)

    teraz to nawet US zmieniło definicję recesji, żeby nie było recesji w
    kraju (tak jak można było kilka lakt wcześniej zmienić definicję
    pandemii. Niedługo zmienimy definicję komunizmu żebyśmy nie mogli tak
    nazywać europy (w zasadzie to już się powoli zmienia, bo w wolnym kraju
    społeczeństwo może być totalnie zniewolone)...
    Ja tam się nie znam, ale zgaduję że na temat koronawirusów publikacji
    może być więcej, a i z czasów w których czarne nazywano czarnym ;)

> [...]
    >
    > ... wietrze trudnosci w wykazaniu, ze to nic nie warte metody,
    > bo uzasadnienie ze to oczywiste i podstawowe metody nie powinno byc

    nie kojarzę żeby wprost do tego nawoływał, ale wydaje mi się że podważał
    wiarygodność testów, być może skuteczność lockdownu / kwarantanny
    stwierdzonej na podstawie zbyt czułych testów, czyli wysyłanie ludzi
    zdrowych na urlop.
    Nie wiem czy to ten lekarz, ale jeden którego czasem czytałem twierdził,
    że pacjentów należy badać aby stwierdzić czy są chorzy (i wtedy wysyłać
    na kwarantannę) - teraz pewnie jest sporo publikacji twierdzących że
    można wyleczyć kogoś zdalnie kwarantanną, ale myślę że starsze
    publikacje mogą zawierać jednak podobne założenia

    > Wystarczy innego lekarza na biegłego powołac, który bez trudu
    > uzasadni. Moze byc profesor z uczelni, ktory to od lat studentom
    > wykłada :-)

    > A co dokladnie dr Martyka mówił, że tak podpadł ?

    nie wiem, nie słuchałem całej historii (a może po prostu nie pamiętam,
    bo mam ważniejsze tematy w głowie), z tego co wiem to przez
    Grzesiowskiego chyba utracił prawo do wykonywania zawodu (czy może
    został zawieszony?) - chyba dlatego teraz się z nim sądzi

    Lukasz

  • 136. Data: 2023-03-16 17:06:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2023 o 07:20, ddddddddddd pisze:

> [...]
    > można wyleczyć kogoś zdalnie kwarantanną, ale myślę że starsze
    > publikacje mogą zawierać jednak podobne założenia

    Właśnie się do luxmedu zapisywałe i wiecie co - w dziale telemedycyna
    można się umówić na czast ze... stomatologiem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 137. Data: 2023-03-16 19:40:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2023 o 17:06, Shrek pisze:

    > Właśnie się do luxmedu zapisywałe i wiecie co - w dziale telemedycyna
    > można się umówić na czast ze... stomatologiem;)

    Leczenie kanałowe nabiera innego znaczenia :)

    Jak by to było w lesie, to dojdzie jeszcze borowanie :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 138. Data: 2023-03-16 20:12:47
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    > Właśnie się do luxmedu zapisywałe i wiecie co - w dziale telemedycyna
    > można się umówić na czast ze... stomatologiem;)

    I co w tym dziwnego?

  • 139. Data: 2023-03-16 20:19:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2023 o 20:12, io pisze:

    > I co w tym dziwnego?

    Na pobieranie krwi też zdalnie będziesz chodził?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 140. Data: 2023-03-16 20:44:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2023 o 20:19, Shrek pisze:

    > Na pobieranie krwi też zdalnie będziesz chodził?

    Zostaw go. Nie odróżnia transmisji od transfuzji :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>