  • 81. Data: 2013-06-25 17:07:24
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 25 Jun 2013 15:52:56 +0200, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >Deflegmator nabazgrał(a):

    >Ciekawe że do BMW się nie czepiają a cała produkcja jest w USA... myślisz że
    >dają inne śrubki na rynek EU i USA ??

    Daja inne stempelki. Podobnie samochody importowane do USA maja
    stempelki DOT

    A.L.

    P.S> Czy Honda Accord to w Polsce "egzotyczna fura"?...

  • 82. Data: 2013-06-25 17:10:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Sprawa mentalnosci narodowej. Polacy uwazaja ze prawo jest po to zeby
    > je obchodzic, a Amerykanie po to aby przestrzegac.

    Polacy uważają, że drogi są po to, żeby po nich jeździć, a nie po to, żeby
    się po nich wlec.
    Samochody z kolei powinny dać radę skręcać.
    Niemcy takoż.
    Nie każdy ma identyczną filozofię i nie wszystko zza wody musi być
    koniecznie dobre.

    >Dzieki temu, tam
    > gdzie w Polsce potzreba 5 notariuszy, 25 podkladek i 100 zyrantow, a
    > Ameryce wystarczy uscisk dloni. Jest to respektowna pzrez prawo forma
    > zawarcia umowy

    W Polsce również.

    > A.L.
    >
    > P.S> A poza tym, byt okresla swiadomosc. Zlapanie na przekroczeniu
    > predkosci w Ameryce konczy sie mandatem od 100 dolarow minimum a moze
    > sie skonczyc w areszcie. Ale na tym, nie koniec. Firma ubezpieczeniowa
    > NATYCHMIAST podnosi stawke.

    Za wystrzelanie połowy szkoły z automatu, to też się stawki podnosi?
    W tym też ich koniecznie musimy naśladować?

  • 83. Data: 2013-06-25 17:11:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 13:41:06 +0000 (UTC), Deflegmator napisał(a):

    (...)

    Jakie to polskie, cieszyc sie, ze ktos moze miec klopoty.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 84. Data: 2013-06-25 17:31:16
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-06-25 13:36:46 niejaki Maciek napisał:

    > To nie jest mozliwe na zadnym gazie, bo zaden 4-litrowy silnik w normalnych
    > warunkach nie pali 10 lub mniej litrow na setke, a gazu sila rzeczy MUSI
    > spalic wiecej.

    w założeniu było 200KM - nikt nie mówił o 4 lirach
    mój xm z 200 konnym v6 2,9 spokojnie mieścił się poniżej 10l - na litewskim
    gazie
    po przekroczeniu granicy - spalanie cudownie podnioslo sie do 13l

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 85. Data: 2013-06-25 17:36:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 17:31:16 +0200, p0li napisał(a):

> [...]
    > gazie
    > po przekroczeniu granicy - spalanie cudownie podnioslo sie do 13l

    Mialem XM-a 2.0 (pierwszy, najslabszy silnik) i zarl mi okolo 10 l
    benzyny... to ile Tobie pali ta v-ka?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 86. Data: 2013-06-25 17:57:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@t...net> napisał w wiadomości grup

    > w założeniu było 200KM - nikt nie mówił o 4 lirach
    > mój xm z 200 konnym v6 2,9 spokojnie mieścił się poniżej 10l - na
    > litewskim
    > gazie

    Rozumiem, że na trasie i przy 70 km/h?

  • 87. Data: 2013-06-25 18:04:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 25 Jun 2013 17:36:22 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mialem XM-a 2.0 (pierwszy, najslabszy silnik) i zarl mi okolo 10 l
    >benzyny... to ile Tobie pali ta v-ka?

    Mnie pali 55 dolarow na 300 mil :)

    A.L.

  • 88. Data: 2013-06-25 18:09:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-25 15:34, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 25 Jun 2013 15:06:03 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > A w tych warunkach technicznych conieco pisze o homologacjach i
    > oznaczeniach. Byc moze na amerykany z prywatnego importu jest jakas
    > ulga, ale to juz ty cytuj :-)

    A co ja mam niby cytować? Pojazd ma mieć pozytywny wynik badania
    technicznego i tyle (pierwszego, rejestrowanego z granicą, jakoś tak).
    Nie interesuje mnie specjalnie co sprawdzał diagnosta i co jest do
    tego wymagane, ponieważ stosownych zmian dokonała firma/warsztat
    i potwierdziła to fakturą. Oczywiście, mogę to zrobić sam i wtedy
    wymagana jest w zasadzie tylko ingerencja w światła i ewentualnie w
    wydech jak dmucha w prawą stronę. Trójkąt, gaśnica i heja.
    Zresztą jakiś czas temu nawet był podawany wykaz punktów kontrolnych
    - tutaj, na grupie. Z homologacjami to sam sobie poszukaj - coś
    tam nasi kombinowali, ale chyba dali sobie spokój, ponieważ bez
    problemu można było samochód przeprowadzić przez Niemcy
    i zarejestrować jako unijny, a z papierów 'technicznych' wymagany
    jest tylko pozytywny wynik badania technicznego.

  • 89. Data: 2013-06-25 18:21:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-25 15:41, Deflegmator pisze:

    > W "zaprzyjaźnionej" stacji wszystko jest możliwe.

    Daruj sobie opowieści o 'zaprzyjaźnionych' stacjach - ja piszę
    o spełnienie warunków technicznych i dopuszczeniu do ruchu.
    Kombinacje to domena wieczne narzekających cwaniaków.

    > A policjant ma
    > prawo zatrzymać DR za brak homologacji i tak.

    Jakiej homologacji? Czego? Niech sobie zatrzymuje jak ma ku temu
    podstawy. Zatrzyma, za brak homologacji wycieraczek. Zawsze można
    się ubiegać o zwrot kosztów z tytułu bezpodstawnego zatrzymania.

> [...]
    > pierdół potrafi się policja/diagnosta przyczepić widząc taką
    > egzotyczną furę. Ale to nieprawda przecież, oni wszyscy ssą. ;)

    ROTFL - wystarczy przejrzeć fora dowolnej marki w wydaniu EU, by
    poczytać do jakich pierdół się potrafi przyczepić policja/diagnosta.
    Radosna twórczość jest widoczna gołym okiem na ulicach, a później
    narzekania, jak to ktoś zareagował na cwaniactwo i cudactwa.
    Dziwnym trafem jakoś pojazdów zza oceanu sporo na drogach i jakoś
    problemów zasadniczo nie widać.

  • 90. Data: 2013-06-25 18:25:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-25 17:07, A.L. pisze:
    > On Tue, 25 Jun 2013 15:52:56 +0200, "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    (...)

    > Daja inne stempelki. Podobnie samochody importowane do USA maja
    > stempelki DOT

    Nieprawda - stempelki DOT mają pojazdy produkowane na rynek
    amerykański, a nie importowane. To różnica.

    > P.S> Czy Honda Accord to w Polsce "egzotyczna fura"?...

    Coś Ty - dość typowy samochód.