  • 91. Data: 2013-06-25 18:28:16
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-25 17:31, p0li pisze:

    > w założeniu było 200KM - nikt nie mówił o 4 lirach
    > mój xm z 200 konnym v6 2,9 spokojnie mieścił się poniżej 10l - na litewskim
    > gazie

    Taaa, z wiatrem i z górki.

    > po przekroczeniu granicy - spalanie cudownie podnioslo sie do 13l

    Pod wiatr i pod górkę.

  • 92. Data: 2013-06-25 18:31:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-25 17:10, Cavallino pisze:

    > Za wystrzelanie połowy szkoły z automatu, to też się stawki podnosi?
    > W tym też ich koniecznie musimy naśladować?

    Jak najbardziej. Byłoby bezpieczniej niż teraz.

    --
    MN

  • 93. Data: 2013-06-25 18:36:14
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    A.L. wrote:

    > Daja inne stempelki. Podobnie samochody importowane do USA maja
    > stempelki DOT
    >
    > A.L.
    >
    > P.S> Czy Honda Accord to w Polsce "egzotyczna fura"?...

    Z DOT na szybie? Owszem. Cała nadzieja w tym, że misiaczek nie zczai,
    że auto ma amerykańskie pochodzenie, bo "zwykłych" accordów jest jak
    mrówek. Jakoś się zakamufluje.

    --
    Deflegmator

  • 94. Data: 2013-06-25 18:38:15
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Maciek wrote:

    > Dnia Tue, 25 Jun 2013 13:41:06 +0000 (UTC), Deflegmator napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Jakie to polskie, cieszyc sie, ze ktos moze miec klopoty.

    Wyciągasz daleko idące i całkowicie mylne wnioski. Szczególnie, że
    planuję zakup amerykańca. :) Uśmiechnąłem się tylko do Arturowego
    "ssania z palca".

    --
    Deflegmator

  • 95. Data: 2013-06-25 18:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 18:25:22 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Nieprawda - stempelki DOT mają pojazdy produkowane na rynek
    > amerykański, a nie importowane. To różnica.

    Jestes pewien ? Po co produkowac, i nie importowac ?

    > Coś Ty - dość typowy samochód.

    Europejska. Na ile podobna do amerykanskiej to nie wiem, ale pamietam
    ze sie roznice miedzy modelami zdarzaly, czasem grube.

    J.

  • 96. Data: 2013-06-25 18:52:26
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-06-25 17:36:22 niejaki Maciek napisał:

    > Mialem XM-a 2.0 (pierwszy, najslabszy silnik) i zarl mi okolo 10 l
    > benzyny... to ile Tobie pali ta v-ka?

    benzyny teraz to nie wiem - ale podczas dziewiczego przejazdu z francji do
    polski spokojnie w okolicach 8,2l się zmieścił
    potem założyłem gaz - staga 300 - po miescie to wiadomo że w okolicach
    17-19
    na trasie 11,5-13l - raz udało mi się zejść poniżej 10l - ale to na
    niemieckim gazie było :)
    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 97. Data: 2013-06-25 18:54:21
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-06-25 18:04:12 niejaki A.L. napisał:

    > Mnie pali 55 dolarow na 300 mil :)

    moja obecna v-ka (5,7l) opakowana w kiosk ruchu pali w okolicach
    55EUR/330mil :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 98. Data: 2013-06-25 18:55:39
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-06-25 17:57:04 niejaki Cavallino napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@t...net> napisał w wiadomości grup

    > Rozumiem, że na trasie i przy 70 km/h?

    na trasie nie przekraczając 100km/h
    ale wolniej niż 85-90 nie jechałem - w sumie oni tam autostrady mieli
    wcześniej :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 99. Data: 2013-06-25 18:58:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@t...net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > zaden 4-litrowy silnik w

    > na trasie nie przekraczając 100km/h

    No właśnie.
    Więc po co podajesz to jako spalanie samochodu?
    Które jest czymś innym niż spalanie na trasie, zwłaszcza przy prędkościach
    kapeluszniczych.
    Dorzuć 50% i będziemy mieli realne średnie spalanie, a nie bajeczki.

  • 100. Data: 2013-06-25 19:16:25
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Jakiej homologacji? Czego? Niech sobie zatrzymuje jak ma ku temu
    > podstawy. Zatrzyma, za brak homologacji wycieraczek. Zawsze można
    > się ubiegać o zwrot kosztów z tytułu bezpodstawnego zatrzymania.

    Takie jest oficjalne stanowisko Policji. Pod tym linkiem jest ciekawa
    dyskusja. Moderator wysłał pytanie o przeróbki świateł do Policji.
    Chodziło mu o hid, ale Policja odpowiedziała wyczerpująco w całej
    kwestii przeróbek. Niestety pdf z odpowiedzią w tej chwili jest
    niedostępny, ale zapewniam Cię, że z jego treści wprost wynikało,
    że wszelkie "dostosowania" aut zza Atlantyku nie spowodują, że Twój
    buick nagle stanie się legalny na polskich drogach. Bardzo liczy się
    ten nieszczęsny znaczek E.

    > ROTFL - wystarczy przejrzeć fora dowolnej marki w wydaniu EU, by
    > poczytać do jakich pierdół się potrafi przyczepić
    > policja/diagnosta.

    Trollujesz. Nie mówimy tutaj o agrotuningu wieśwagonów w tdi, tylko
    o normalnych ludziach i ich problemach z prozaicznymi, wydawało by
    się, sprawami.

    > Radosna twórczość jest widoczna gołym okiem
    > na ulicach, a później narzekania, jak to ktoś zareagował na
    > cwaniactwo i cudactwa.
    > Dziwnym trafem jakoś pojazdów zza oceanu
    > sporo na drogach i jakoś problemów zasadniczo nie widać.

    Bo policjanci i diagności to też ludzie i najczęściej jednak
    przymykają oko na wątpliwą legalność pewnych rozwiązań. Pod
    postacią ręcznie rzeźbionych reflektorów, czy lusterek z dorobionym
    zawiasem. :) Prawo sobie, życie sobie. Dlatego napisałem, że musisz
    mieć pecha i trafić na złośliwego służbistę. Normalny policjant
    nic Ci nie zrobi - co najwyżej zatrzyma Twoją P71, żeby sobie
    amerykański radiowóz z bliska obejrzeć. Ot i wszystko.
    Ale nie próbuj nawet ciągnięcia przyczepy na amerykańskim haku -
    problemy z Policją murowane.

    --
    Deflegmator