    From: "Deflegmator" <w...@M...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochod z USA?...
    Date: Tue, 25 Jun 2013 17:16:25 +0000 (UTC)

    Artur Maśląg wrote:

    > Jakiej homologacji? Czego? Niech sobie zatrzymuje jak ma ku temu
    > podstawy. Zatrzyma, za brak homologacji wycieraczek. Zawsze można
    > się ubiegać o zwrot kosztów z tytułu bezpodstawnego zatrzymania.

    Takie jest oficjalne stanowisko Policji. Pod tym linkiem jest ciekawa
    dyskusja. Moderator wysłał pytanie o przeróbki świateł do Policji.
    Chodziło mu o hid, ale Policja odpowiedziała wyczerpująco w całej
    kwestii przeróbek. Niestety pdf z odpowiedzią w tej chwili jest
    niedostępny, ale zapewniam Cię, że z jego treści wprost wynikało,
    że wszelkie "dostosowania" aut zza Atlantyku nie spowodują, że Twój
    buick nagle stanie się legalny na polskich drogach. Bardzo liczy się
    ten nieszczęsny znaczek E.

    > ROTFL - wystarczy przejrzeć fora dowolnej marki w wydaniu EU, by
    > poczytać do jakich pierdół się potrafi przyczepić
    > policja/diagnosta.

    Trollujesz. Nie mówimy tutaj o agrotuningu wieśwagonów w tdi, tylko
    o normalnych ludziach i ich problemach z prozaicznymi, wydawało by
    się, sprawami.

    > Radosna twórczość jest widoczna gołym okiem
    > na ulicach, a później narzekania, jak to ktoś zareagował na
    > cwaniactwo i cudactwa.
    > Dziwnym trafem jakoś pojazdów zza oceanu
    > sporo na drogach i jakoś problemów zasadniczo nie widać.

    Bo policjanci i diagności to też ludzie i najczęściej jednak
    przymykają oko na wątpliwą legalność pewnych rozwiązań. Pod
    postacią ręcznie rzeźbionych reflektorów, czy lusterek z dorobionym
    zawiasem. :) Prawo sobie, życie sobie. Dlatego napisałem, że musisz
    mieć pecha i trafić na złośliwego służbistę. Normalny policjant
    nic Ci nie zrobi - co najwyżej zatrzyma Twoją P71, żeby sobie
    amerykański radiowóz z bliska obejrzeć. Ot i wszystko.
    Ale nie próbuj nawet ciągnięcia przyczepy na amerykańskim haku -
    problemy z Policją murowane.

    --
    Deflegmator