  • 21. Data: 2011-12-29 11:52:38
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 11:31, karbar pisze:

> [...]
    > lepiej niż 1,3 - mz bez sensu.
    > - w autach teraz dostępnych notorycznie padają skrzynki przekaźników;
    > - szybko zużywają się nieoryginalne przełączniki zespolone (odbijanie
    > kierunkowskazów, samoczynne włączanie świateł drogowych, grzanie się
    > manetki aż do utraty świateł mijania włącznie);
    > - częste drobne i upierdliwe niedomagania elementów elektronicznych pod
    > maską - nie unieruchamiają samochodu, ale powodują falowanie obrotów,
    > gaśnięcie po wciśnięciu sprzęgła etc.
    >
    > Auto ogólnie fajne, ale nie daj się nabrać na ładny wygląd karoserii -

    Wniosek? Taki dla laika? Ładnie wygląda i nic więcej?

  • 22. Data: 2011-12-29 11:52:51
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-29 11:51, XWindowsMen pisze:

    > Nie znam się - wrzuciłem to... co wyrzuciło alledrogo z opcjami: do 3000
    > PLN, używane, + ewe. LPG, "wsiadać i jechać"

    > A z minusów? Oprócz tego, że Daewoo i źle się kojarzy? Orientujesz się
    > ile to pali?

    Jak espero to tylko z silnikiem 2,0 8V. Silnik nie do zabicia, pod gaz
    idealny, a spali pewnie z 12l gazu

  • 23. Data: 2011-12-29 11:53:32
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 10:46, Michał sirapacz Gut pisze:

    > jest w czym wybierac:)

    Widzę, oglądam...dzięki! :)

  • 24. Data: 2011-12-29 11:54:08
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 11:26, Dysiek pisze:

    > Za 3 tys to bedzie jeszcze made in japan i gwarantuje ci, ze w silniku nic
    > ci nie padnie o ile ktos w miare dbal. A co do tego ze na amen i ze czesci
    > zaporowe to zwykla legenda miejska.
    >
    > Dysiek

    OK - to już nie powtarzam dalej tej legendy :)

  • 25. Data: 2011-12-29 11:55:34
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 11:32, s2k pisze:

    > Broń boże przed starym dieslem, ciągły kłopot i wysokie koszta
    > eksploatacji. Diesel musi mieć super kondycje : kompresja, mocny
    > akumulator, rozrusznik w supertanie, alternator w super stanie, pompa
    > wtryskowa w super stanie, świece żarowe w superstanie. Jeden parametr
    > odpada od normy i czekasz na śmieciarkę aż zapalisz na line.
    >
    > Przerobione na swojej skórze.

    Stary? Czyli jaki? Do którego roku "pi x drzwi" wystrzegać się diesla?

  • 26. Data: 2011-12-29 11:56:13
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 29.12.2011 11:52, XWindowsMen wrote:

    > Wniosek? Taki dla laika? Ładnie wygląda i nic więcej?

    Nie, auto fajne, bardzo lubiłem swojego Escorta, ale jak przy zakupie
    nie zauważysz przegnitej podłogi czy podłużnic, z miejsca pakujesz się w
    duże koszty.

    pozdrawiam
    karbar

  • 27. Data: 2011-12-29 11:59:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XWindowsMen" napisał w wiadomości

    >Wniosek? Taki dla laika? Ładnie wygląda i nic więcej?

    Nie. Auto w sam raz na dwa lata. Za rok wyjda dziury :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-12-29 12:01:23
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 11:52, Kamil 'Model' pisze:

    > Jak espero to tylko z silnikiem 2,0 8V. Silnik nie do zabicia, pod gaz
    > idealny, a spali pewnie z 12l gazu

    Reszta silników lipna czy co? To to ma jeździć a nie za(*&^%$#^& po
    drodze...niech się rodzice jeszcze mną trochę nacieszą...

  • 29. Data: 2011-12-29 12:07:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-29 11:37, J.F pisze:

    > Ale to jest dokladnie to - kolega szuka samochodu na 2 lata :)

    I jak kupi nie sprawdzając, to do następnej zimy nie dojeździ.
    Jak kupi i da się nabrać, że to powierzchownie do zrobienia, to się
    wpędzi w koszty "na dzień dobry".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 30. Data: 2011-12-29 12:13:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-29, XWindowsMen <x...@g...com> wrote:

    > 1) Ma jeździć - nie wyglądać.
    > 2) Osiągi mnie nie interesują...niech tylko będzie ciut szybszy od
    > mojego roweru.
    > 3) Chciałbym coś w gazie... aczkolwiek przy moich przebiegach nie będę
    > się upierał. Byle nie chlał więcej jak 6-7l/100km
    > 4) Tak... wiem, za 3ooo PLN to mogę co najwyżej dobry rower kupić a nie
    > samochód... ale naprawdę, mogę "zdzierżyć" że tu "trochę" rdzy i tam coś
    > do poklepania...byle nie był klejony z 3w1 auto.

    Kup coś w dobrym stanie za 1500zł i 1500 zostaw na naprawy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski