  • 31. Data: 2011-12-29 12:16:54
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-29 12:01, XWindowsMen pisze:

    > Reszta silników lipna czy co? To to ma jeździć a nie za(*&^%$#^& po
    > drodze...niech się rodzice jeszcze mną trochę nacieszą...
    No był jeszcze 1,5 16V i 1,8 8V ale one nie były już takie dobre i
    wytrzymałe jak 2,0 8V. 1,5 trzeba wysoko kręcić aby jechało a pali tyle
    samo co 2,0 a 1,8 spali nawet więcej niż 2,0. Zresztą 2,0 to stara
    niezawodna konstrukcja opla. Różnice w mocy praktycznie znikome: 1,5 ma
    90KM, 1,8 95KM a 2,0 105KM. 2,0 ma najlepszy dół i jest bardzo elastyczny

  • 32. Data: 2011-12-29 12:31:08
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 12:13, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Kup coś w dobrym stanie za 1500zł i 1500 zostaw na naprawy.

    Też tak myślałem... ale jak w dobrym stanie to po co naprawiać? :)
    Jakieś pomysły? Nikt nie poleca żadnego VW!?

  • 33. Data: 2011-12-29 12:31:59
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 12:16, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > niezawodna konstrukcja opla. Różnice w mocy praktycznie znikome: 1,5 ma
    > 90KM, 1,8 95KM a 2,0 105KM. 2,0 ma najlepszy dół i jest bardzo elastyczny

    Spalanie 7-8l jest realne?

  • 34. Data: 2011-12-29 12:35:40
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Kup coś w dobrym stanie za 1500zł i 1500 zostaw na naprawy.

    o właśnie
    zapomniałem o citroenie ZX
    który to jest super samochodem
    w wersji bardzo taniej ale z widokiem na póżniejsze danie w kość:
    http://otomoto.pl/citroen-zx-tani-i-warto-polecam-C2
    2166399.html

    a ten to już wypas:
    http://allegro.pl/citroen-zx-1-9-disel-kombi-tanio-i
    2004252119.html

    oczywiście jak to w ZX, AX, R19, Peugeot 205 itp. sprawdzić tylną belkę bo
    się sypie.

  • 35. Data: 2011-12-29 12:36:38
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    XWindowsMen nabazgrał(a):

    > Też tak myślałem... ale jak w dobrym stanie to po co naprawiać? :)
    > Jakieś pomysły? Nikt nie poleca żadnego VW!?

    Bo za 3000 nie kupisz passata tdi :)

    ps. poszukaj jeszcze nissana micra ... auta nie do zajechania

  • 36. Data: 2011-12-29 12:56:23
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 12:35, PM pisze:

> [...]
    2004252119.html

    > oczywiście jak to w ZX, AX, R19, Peugeot 205 itp. sprawdzić tylną belkę

    Naprawdę warto? Jest sens w takie coś się pakować? Pytam bo się nie
    znam...700 PLN za auto? Z tego nie zrobi się skarbonka jak z F125p?

  • 37. Data: 2011-12-29 13:04:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-29, XWindowsMen <x...@g...com> wrote:

    > Też tak myślałem... ale jak w dobrym stanie to po co naprawiać? :)

    Nówka sztuka to to nie będzie i psuć się będzie. Dodam jeszcze jedno:
    szukaj popularnego, części tańsze.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 38. Data: 2011-12-29 13:11:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin XWindowsMen

    > 1) Ma jeździć - nie wyglądać.
    > 2) Osiągi mnie nie interesują...niech tylko będzie ciut szybszy od
    > mojego roweru.
    > 3) Chciałbym coś w gazie... aczkolwiek przy moich przebiegach nie będę
    > się upierał. Byle nie chlał więcej jak 6-7l/100km 4) Tak... wiem, za
    > 3ooo PLN to mogę co najwyżej dobry rower kupić a nie samochód... ale
    > naprawdę, mogę "zdzierżyć" że tu "trochę" rdzy i tam coś do
    > poklepania...byle nie był klejony z 3w1 auto.

    Kup Lanosa. W razie czego da się go tanio naprawić, ma w miarę normalną
    wielkość i jest relatywnie bezpieczny (3 gwiazdki).

    Escort jest tani, bo ulega biodegradacji. Unikaj małych popierdułek w
    stylu AX/Saxo/106/205 itp. bo to są auta, w których po stosunkowo
    niewielkiej stłuczce można wylądować na intensywnej terapii -- koszmarnie
    niebezpieczne.

  • 39. Data: 2011-12-29 13:12:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jarek Andrzejewski

    > dorzuć do listy saxo i zamiast gazu pomyśl o wolnossącym dieslu (1,4 lub
    > 1,5, w peugeocie 106 też bywał zdaje się)

    Super auta, jak komuś się kończyny znudziły albo ma wokół siebie pole
    siłowe.

  • 40. Data: 2011-12-29 13:13:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin XWindowsMen

    > Zapomniałem o Saxo właśnie. Podoba mi się.

    http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=51407b9a-
    d838-4ba0-8618-14986ce80f02&sel=130126B8-9E2D-4638-A
    EB4-9B1F63D84249