  • 81. Data: 2014-06-26 10:00:14
    Temat: Re: SZ68187
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 Jun 2014 07:14:10 +0200 osobnik zwany mlodz napisał:

    > Tak. Puknął się ze szwagrem, który jechał jego drugim autem.
    >
    > ;->

    racja :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2014-06-26 10:09:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    > Pytanie kontrolne: mając AC wolisz sam się szarpać z "tamtym"
    > ubezpieczycielem OC?

    Niech się ubezpieczyciel szarpie z regresem. Utraty zniżek nie powinno
    być.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 83. Data: 2014-06-26 10:18:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Latawiec,

    Thursday, June 26, 2014, 8:56:00 AM, you wrote:

    > Nie przypominam sobie bym pochodził z twojej rodziny.

    Oczywiście, żadna rodzina cię nie chciała, podrzutku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 84. Data: 2014-06-26 10:18:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Thursday, June 26, 2014, 10:00:00 AM, you wrote:

    > moje siwe włosy się bardzo ucieszyły z komplementu.
    > A co do meritum to jak widać nie masz nic do powiedzenia,

    Widać, że troll. Nie ma co karmić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 85. Data: 2014-06-26 10:38:59
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    wiadomości news:12610064635.20140626101853@pik-net.pl.invalid..
    .
    > Widać, że troll. Nie ma co karmić.

    Karmi to się małpy w zoo.

  • 86. Data: 2014-06-26 10:41:04
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    wiadomości news:174554987.20140626101805@pik-net.pl.invalid...

    > Oczywiście, żadna rodzina cię nie chciała, podrzutku.

    Zawsze tak przypisujesz innym swoje niemiłe doświadczenia osobiste i
    emocjonalne?

  • 87. Data: 2014-06-26 10:42:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Latawiec,

    Thursday, June 26, 2014, 10:38:59 AM, you wrote:

    > Karmi to się małpy w zoo.

    Jak sobie życzysz, małpko.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 88. Data: 2014-06-26 10:45:41
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Lisciasty !:

    > To jest względne, jak wszystko. Jak ktoś wleci na czerwone
    > w momencie jego zapalania lub tuż przed to krzywdy nikomu
    > nie zrobi, ale nagminne są debile, które widząc że
    > 2-3 samochody przed nimi wjechały na czerwonym
    > pchają się również, nawet jak widać że po prostopadłej
    > stronie skrzyżowania rusza kolejna fala. Takich cieci
    > należy tępić i nagrywać bez litości.

    No to nagrałem ... Ale jak widać, amatorów przejazdu na czerwonym jest
    wielu...

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 89. Data: 2014-06-26 10:48:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 Jun 2014 10:18:53 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Widać, że troll. Nie ma co karmić.

    e tam trool. Zwykły idiota. troll by przynajmniej flejma rozkręcił :)

  • 90. Data: 2014-06-26 10:48:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Latawiec,

    Thursday, June 26, 2014, 10:41:04 AM, you wrote:

    > Zawsze tak przypisujesz innym swoje niemiłe doświadczenia osobiste i
    > emocjonalne?

    A potrafisz coś własnego wymyślić?

    --
    Best regards,