  • 71. Data: 2014-06-25 17:40:30
    Temat: Re: SZ68187
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-25 13:31, t? pisze:

    > Są w większości nieżyciowe, nielogiczne, niekonsekwentne, po prostu
    > idiotyczne, to ludzie mają dla nich pogardę. Nie da się zmienić natury
    > ludzkiej o 180 stopni nie stosując metod totalitarnych, a i to drugie nie
    > zawsze jest skuteczne.

    ale są jednakowe dla wszystkich poruszających sie po drogach i dlatego
    ci poruszający się robią to we w miare przewidywalny sposób. jesli część
    tylko się do nich dostosuje, a reszta oleje, bo wie lepiej, to będzie
    tak jakbyś chciał wprowadzać u nas ruch lewostronny. ale przez pierwszy
    miesiąc tylko dla TIRów.

    @

  • 72. Data: 2014-06-25 17:57:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > ta wzminka o MF tylko pokazuje, że kompletnie nie masz pojęcia o czym
    > piszesz w kontekście mandatów.

    Chyba Ty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2014-06-25 21:50:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 Jun 2014 17:57:07 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Chyba Ty.

    a co ma? poza poskładaniem tabelki z MSW do budżetu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 74. Data: 2014-06-25 23:13:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Jun 2014, masti wrote:

    > oświeć mnie.

    Pytanie kontrolne: mając AC wolisz sam się szarpać z "tamtym"
    ubezpieczycielem OC?

    pzdr, Gotfryd
    "ja tylko pytam", (c) min.Lepper

  • 75. Data: 2014-06-25 23:33:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 Jun 2014 23:13:52 +0200 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    news napisał:

    > Pytanie kontrolne: mając AC wolisz sam się szarpać z "tamtym"
    > ubezpieczycielem OC?

    jeśli robisz z AC to tamten nie płaci
    jeśli przez AC odzyskujesz z OC to nie tracisz zniżek
    jeśli napisał "tamten płacił" to znaczy, że z OC

    coś pominąłem?

  • 76. Data: 2014-06-26 07:14:10
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 25 Jun 2014 21:33:17 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > jeśli robisz z AC to tamten nie płaci
    > jeśli przez AC odzyskujesz z OC to nie tracisz zniżek
    > jeśli napisał "tamten płacił" to znaczy, że z OC
    > coś pominąłem?

    Tak. Puknął się ze szwagrem, który jechał jego drugim autem.

    ;->

  • 77. Data: 2014-06-26 07:15:43
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 25 Jun 2014 16:50:29 +0200, J.F. napisał(a):

    > Cos w tym jest ... ale bezpieczenstwa dzieci i rowerzystow to nie
    > obejmuje :-)

    Dzieci siedzą z tyłu.

  • 78. Data: 2014-06-26 08:56:00
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    wiadomości news:1235914757.20140625162109@pik-net.pl.invalid...

    > Bełkoczesz.

    Nie przypominam sobie bym pochodził z twojej rodziny.

  • 79. Data: 2014-06-26 08:57:24
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    > czyli nie wiesz ale się wypowiesz. OK.

    Ja wiem, ale ty za młody widać jesteś by ci to tłumaczyć skoro zadajesz
    takie pytania.

  • 80. Data: 2014-06-26 10:00:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 Jun 2014 08:57:24 +0200 osobnik zwany Latawiec
    napisał:

    > Ja wiem, ale ty za młody widać jesteś by ci to tłumaczyć skoro zadajesz
    > takie pytania.

    moje siwe włosy się bardzo ucieszyły z komplementu.
    A co do meritum to jak widać nie masz nic do powiedzenia,