-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.gorny-slask
Subject: Re: SZ68187
Date: Sun, 20 Jul 2014 08:48:53 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <lqfook$8k5$1@node1.news.atman.pl>
References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl><53aa9c09$0$2376$6...@n...neostrada.
pl> <53aab324$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
<lop8gk$e1b$1@node1.news.atman.pl> <lop8qs$eed$1@node1.news.atman.pl>
<53ca4fa2$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<lqed8m$tnq$1@node1.news.atman.pl>
<53caba87$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: e74-143.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1405838933 8837 46.238.74.143 (20 Jul 2014 06:48:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jul 2014 06:48:53 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <53caba87$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 140719-1, 2014-07-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539207
pl.regionalne.gorny-slask:142363
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:53caba87$0$2152$6...@n...neostrada
.pl...
>
>
> Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:lqed8m$tnq$...@n...news.atman.pl...
>
>>>>Więc czemu 50?
>>
>>> No, mysl, mysl....
>
>>Nie ma uzasadnienia.
>>Jedyne to takie, że kolejny etap.
>>A w następnym ogłupiające niektórych kapelusze u koryta wprowadzą 40, a
>>ogłupione bezmózgi będą wrzeszczeć że to jedyna bezpieczna prędkość.
>
> Zatem jedyny wniosek z Twojego "rozumowania" jest taki, ze nie powinno być
> ograniczenia.
Oczywiście - jedyne które ma sens to takie, żeby jechać tak, aby nie
spowodować wypadku i nie utrudniać jazdy innym.
Taki przepis już istnieje w kodeksie drogowym, ja go przestrzegam.
Niepotrzebnie zaśmiecono go natomiast przepisami o limitach (liczonych dla
Kamazów z węglem zimą) - te z zasady ignoruję bo Kamazem nie jeżdżę.
Podobnie jak bzdury z cyferkami, które niedouczeni polscy pseudodrogowcy
wystawiają przy drogach w ilościach hurtowych.
Takie ograniczenie ma sens tylko wtedy, gdy jak pojedziesz więcej to zakrętu
nie przejdziesz.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.14 08:56 Ghost
- 20.07.14 14:26 masti
- 20.07.14 15:13 Ghost
- 20.07.14 15:24 masti
- 20.07.14 19:25 Cavallino
- 20.07.14 19:35 Ghost
- 20.07.14 19:38 Ghost
- 20.07.14 19:41 Cavallino
- 20.07.14 20:13 masti
- 20.07.14 20:18 Ghost
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=