    From: Mateusz <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: SX1 IS - szum?
    Date: Tue, 14 Apr 2009 18:10:38 +0200

    Witam,

    Powiedzcie mi kochani, czy SX1 IS ma duzy czy maly szum? Bo tak sobie
    ogladam zdjecia z niego i wydaje mi sie, ze szumi kolorowo dosc mocno.
    Nie mam zbyt duzego porownania, jedyne co to z soniakiem dsc-h2 96mpix)
    - i w powornaniu do canona, ten soniak nie mial zadnych szumow, duzo
    lepsze zdjecia, tylko szkielka mial ciemne, wiec sprawdzal si ejedynie
    za dnia wlasciwie.

    Licze na opinie kogos, kto mial wieksze doswiadczenie i wiekszy przeglad
    cyfrowek z tego segmentu.

    Pozdr