    From: Jan Stożek <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: SSD nierówno pracuje?
    Date: Sat, 23 Nov 2013 18:57:46 +0100

    Witam,

    W ramach testów rozmaitych swojego komputera zrobiłem test
    szybkości pracy "dysku" Kingston SSDNow 30 GB: http://mcaf.ee/ji6u0.
    Okazało się, że o ile w pierwszej połowie szybkość odczytu jest wysoka
    i dość stabilna, o tyle w drugiej połowie zaczynają się dziać cuda-
    wianki. Zastanawiam się, czy mógł mieć na to wpływ fakt, że miałem
    napęd podzielony na partycje mniej więcej na pół i że na drugiej
    partycji było znacznie więcej zapisów, niż na pierwszej.

    Czy można szybkość pracy drugiej połowy dysku jakoś "wyrównać"?

    Z góry dziękuję.

    PS. Testy prowadziłem kilkakrotnie programem HDDScan na komputerze
    wystartowanym z płyty CD, tak że raczej nie jest to artefakt.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.