  • 1. Data: 2009-05-08 19:55:08
    Temat: [SPAMUŚ, allegro] Elektrody jak za darmo ??
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Może komuś się przydadzą. Elektrody ESAB EB 150 fi 2,5mm, dług 350 mm w
    otulinie zasadowej. Cała paczka bez kilku sztuk.
    Jackare

  • 2. Data: 2009-05-08 21:32:57
    Temat: Re: [SPAMUŚ, allegro] Elektrody jak za darmo ??
    Od: OneiroO <o...@o...pl>

    Jackare pisze:
    > Może komuś się przydadzą. Elektrody ESAB EB 150 fi 2,5mm, dług 350 mm w
    > otulinie zasadowej. Cała paczka bez kilku sztuk.

    może ktoś się pokusi o napisanie do allegro...mi się nie chce

  • 3. Data: 2009-05-08 21:46:50
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Użytkownik "OneiroO" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > może ktoś się pokusi o napisanie do allegro...mi się nie chce

    A co widzisz złego w tym że ktoś zainteresowany skorzysta. A związanych z
    konstrucjami metalowymi i potencjalnie zainteresowanych chyba na tej grupie
    nie brak.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-05-09 05:49:13
    Od: OneiroO <o...@o...pl>

    Jackare pisze:
> [...]
    >
    > A co widzisz złego w tym że ktoś zainteresowany skorzysta. A związanych
    > z konstrucjami metalowymi i potencjalnie zainteresowanych chyba na tej

    Chodzi o nie zdrową konkurencję, coś z czym stara się walczyć allegro.
    Poza tym, sprzedając na allegro jednocześnie akceptujesz warunki
    określone przez allegro, czyli m.in. zakaz tego, co zrobiłeś.

    Mi to zwisa, ale jeśli ktoś coś potrzebuje to wie (zazwyczaj) gdzie to
    znaleźć, to nie jest (moim zdaniem) miejsce na ogłoszenia, jak sama
    nazwa wskazuje, jest to grupa dyskusyjna, na której się dyskutuje,
    rozmawia, a to jest jednokierunkowy przekaz, czyli ogłoszenie.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-05-09 08:42:07
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

> [...]
    > wskazuje, jest to grupa dyskusyjna, na której się dyskutuje, rozmawia, a
    > to jest jednokierunkowy przekaz, czyli ogłoszenie.

    ależ właśnie dyskutujemy :), ale jest jak mówisz, więc urażonych i
    niezainteresowanych przepraszam./
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2009-05-15 17:41:04
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    OneiroO wrote:

> [...]
    > nazwa wskazuje, jest to grupa dyskusyjna, na której się dyskutuje,
    > rozmawia, a to jest jednokierunkowy przekaz, czyli ogłoszenie.

    A mnie ta historia zaciekawiła o tyle, że też troche spawam i mam
    pytanie do twórcy wątku co chciał spawać i przez pomyłkę zanabył
    niewłaściwe elektrody? Warto takie rzeczy wiedzieć choćby po to by nie
    popełnić podobnego błędu i tu wątjek staje się już zupełnie konstruktywny

    Pozdrawiam
    Bassteq

  • 7. Data: 2009-05-18 16:11:35
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > niewłaściwe elektrody? Warto takie rzeczy wiedzieć choćby po to by nie
    > popełnić podobnego błędu i tu wątjek staje się już zupełnie konstruktywny

    Wystarczy spawać nie dużo za jednym razem, żeby zniechęcić sie do
    elektrod które przed spawaniem trzeba wyprażyć przez 2 godziny w
    300-350C :) Spawanie nie wyprażonymi to doświadczenie z kategorii
    rozrywkowej bez walorów praktycznych :) Dostałem takie z trzeciej reki
    jako upominek ale szybko sie domyśliłem, że pierwszy właściciel zwątpił
    w swoje świeżo nabyte umiejętności spawania:)

  • 8. Data: 2009-05-18 22:37:47
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Wątkotwórca chciał spawac najwyczajniejsze w świecie kształtowniki stalowe
    jakie spawa się elektrodami rutylowymi za pomocą spawarki transformatorowej.
    Okazyjnie nabył dwie paczki elektrod za cenę która go tak zachwyciła, że już
    na nic innego nie zwrócił uwagi ważne było tylko że 25 za paczkę i że fi 2,5
    :))))
    Dopiero w trakcie spawania gdy elektroda tylko "pierdziała" i kleiła się do
    materiału spojrzał na oznaczenie i zobaczył że stoi jak byk oznaczenie EB
    zamiast oczekiwanego ER :)
    Do elektrod zasadowych potrzebna jest spawarka z prądem stałym na wyjściu -
    obecnie dość popularne inwertery. Spawa się o ile pamiętam plusem na
    elektrodzie (ale nie daję głowy czy dobrze pamiętam). Niestety póki co
    dysponuję tylko spawarkami transformatorowymi (prąd zmienny) i nawet wielka
    trzystuamperowa wirowa krowa nie spawała tymi elektrodami dobrze. Mam też
    spawarkę stałoprądową ale to MAG więc elektrody nie podepnę :). Jako że
    miałem akurat cały dzień spawania musiałem udac się do sklepu i kupić
    grzecznie jeszcze dwie paczki elektrod rutylowych by wykonać pracę.
    Ot i cała historia.
    --
    Jackare