  • 1. Data: 2009-05-08 09:05:47
    Temat: Inżynier który chce się uczyć więcej
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Witam

    Jestem po studiach mechanicznych i chciał bym się was zapytać
    jakie macie sposoby i metody aby sie uczyć różnych rzeczy.
    Macie jakieś fora albo ulubione strony?
    Oczywiście zapytacie czego się chce uczyć , a ja odpowiem wszystkiego
    mechaniki, elektryki, obróbki metali drewna dosłownie wszystkiego by mieć z
    tego hobby prócz monotnnej pracy.

    Poleciacie jakies strony i metody ?

  • 2. Data: 2009-05-08 09:33:12
    Temat: Re: Inżynier który chce się uczyć więcej
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Macie jakieś fora albo ulubione strony?

    cnc.info.pl i tam forum - kopalnia wiedzy, często korzystam.

    Elektroda.pl - mają pogięte zasady korzystania z forum, ale poczytać warto.

    > Poleciacie jakies strony i metody ?

    polecam jeszcze

    pl.sci.inzynieria :-)

    www.forum4x4.pl - tam trzeba mieć mocne nerwy, żeby dyskutować, ale wbrew
    pozorom odpowiedzi są bardzo rzeczowe :-) Polecam dyskusje na temat
    działania różnych mechanizmów i budowania zmot.

    pl.misc.budowanie, elektronika, modelarstwo, fizyka.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-08 09:46:30
    Od: "jowar" <k...@p...onet.pl>

    Dzieki to juz duzo

  • 4. Data: 2009-05-08 19:43:40
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Oczywiście zapytacie czego się chce uczyć , a ja odpowiem wszystkiego
    > mechaniki, elektryki, obróbki metali drewna dosłownie wszystkiego by mieć z

    Przepraszam że spytam. Co to były za studia mechaniczne?

  • 5. Data: 2009-05-08 21:22:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 8 May 2009 11:05:47 +0200, "jowar"
    <m...@o...pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Jestem po studiach mechanicznych i chcia? bym si? was zapyta?
    >jakie macie sposoby i metody aby sie uczy? ró?nych rzeczy.
    >Macie jakie? fora albo ulubione strony?
    >Oczywi?cie zapytacie czego si? chce uczy? , a ja odpowiem wszystkiego
    >mechaniki, elektryki, obróbki metali drewna dos?ownie wszystkiego by mie? z
    >tego hobby prócz monotnnej pracy.
    >
    >Poleciacie jakies strony i metody ?

    Tak. Strony w podrecznikach i monografiach. Takich na papierze.

    A.L.

  • 6. Data: 2009-05-09 08:05:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 May 2009 16:22:19 -0500, A.L. wrote:
    >On Fri, 8 May 2009 11:05:47 +0200, "jowar"

    >Tak. Strony w podrecznikach i monografiach. Takich na papierze.

    Elektronika odchodzi od papieru. Za duzo by sie go marnowalo :-)

    J.

  • 7. Data: 2009-05-09 13:11:13
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 09 May 2009 10:05:46 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Elektronika odchodzi od papieru. Za duzo by sie go marnowalo :-)
    >
    >J.

    Wlasnie. Przestrazale prawo Ohma co 3 meisiace zastepowane jest nowa,
    lepsza wersja. Jasne jest ze szkoda na te stare wersje psuc papier.

    A.L.

    P.S> Polecam google books, gdzie zamieszczonoe kopie oryginalnych
    ksiazek Protheusa Steinmetza, facia ktory zapoczatkwoal zastosowanei
    lczb zespolonych w elektryce. Wiekszosc ksiazek z lat 1920. Absolutnei
    fascynujaca lektura!

  • 8. Data: 2009-05-09 18:07:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 May 2009 08:11:13 -0500, A.L. wrote:
    >On Sat, 09 May 2009 10:05:46 +0200, J.F.

    >Wlasnie. Przestrazale prawo Ohma co 3 meisiace zastepowane jest nowa,
    >lepsza wersja. Jasne jest ze szkoda na te stare wersje psuc papier.

    Polprzewodniki nie spelniaja prawa Ohma.
    Zreszta oporniki sa zle i sie od nich odchodzi w elektronice :-)

    J.

  • 9. Data: 2009-05-11 08:51:30
    Od: "Wasiuk" <w...@w...pl>

    > Zreszta oporniki sa zle i sie od nich odchodzi w elektronice :-)

    Na rzecz czego? Są jakieś inne sposoby...

    Przemek

  • 10. Data: 2009-05-11 12:45:38
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 11 May 2009 10:51:30 +0200, "Wasiuk" <w...@w...pl>
    wrote:

    >Na rzecz czego? Są jakieś inne sposoby...

    Pocieranie

    A.L.