  • 1. Data: 2003-08-22 18:05:59
    Temat: net przez gnizdko w Krakowie
    Od: Ravel <a...@f...onet.pl>

    ktoś tu się pytał co z netem przez gniazdko w wawie, a ja mam info o
    necie przez gnizdko w Krakowie:

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,1629287.htm
    Ravel [ ravel(NA)li.pl ] GG: 2488214

  • 2. Data: 2003-08-22 22:53:47
    Temat: Re: net przez gnizdko w Krakowie
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    > ktoś tu się pytał co z netem przez gniazdko w wawie, a ja mam info o
    > necie przez gnizdko w Krakowie:
    Satry napewno pomozesz temu z warszawy w sprawie neta przez gniazdko
    artykulem o necie w krakowie :)

  • 3. Data: 2003-08-22 23:08:25
    Od: Wojciech Strzelecki <f...@m...put.poznan.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003, Ravel wrote:
    > ktoś tu się pytał co z netem przez gniazdko w wawie, a ja mam info o
    > necie przez gnizdko w Krakowie:
    >
    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,1629287.htm

    Tia.... i Twoja odpowiedz z cala pewnoscia zainteresuje osobe pytajaca ...

    Wojtek